ماکت اپل آیفون 8

باز هم تصاویری جدید از ماکت اپل آیفون 8 در دنیای واقعی منتشر شد

به تازگی بنجامین جسکین (Benjamin Geskin) با انتشار تصاویری زنده از ماکت اپل آیفون 8 (Apple iPhone 8)، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

اگرچه در گذشته نیز شاهد انتشار تصاویر مفهومی متعددی از پرچمدار آینده اپل از طریق حساب توییتر VenyaGeskin1 بودیم، ولی به گفته جسکین، ماکت پیش رو بر اساس اطلاعات لو رفته از یک محافظ صفحه نمایش و طرحی که پیش‌تر یکی از کارمندان فاکسکان منتشر کرده بود، ساخته شده است. در نتیجه، احتمالا طرح نهایی مربوط به آیفون 8 با این ماکت فاصله چندانی نخواهد داشت.

ماکت اپل آیفون 8 باز هم اطلاعات مربوط به صفحه نمایش لبه به لبه و بدون حاشیه این گوشی جدید را تایید می‌کند. به علاوه، جسکین از یک نوار سنسور مشکی رنگ در اطراف گوشی استفاده کرده که بسیاری از طرفداران امیدوارند این یک حدس نادرست در رابطه با آیفون جدید باشد.

متاسفانه بخش پشتی دستگاه در این تصاویر مشخص نیست و ما نمی‌دانیم جسکین از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی استفاده کرده است یا نه. به علاوه، طی ماه‌های گذشته اطلاعات بسیاری در این زمینه منتشر شده که بسیار متفاوت هستند. اگرچه تعبیه تاچ آی دی در کلید فیزیکی هوم با توجه به اطلاعات لو رفته بعید به نظر می‌رسد، اما نباید احتمالات را فراموش کرد. از طرفی، برخی منابع مدعی قرارگیری این سنسور در بخش پشتی و زیر دوربین هستند، در حالی که دیگران از تعبیه آن در صفحه نمایش اصلی به منظور شناسایی مداوم هویت کاربران سخن می‌گویند. هرچند، یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن حذف کلی سنسور اثر انگشت از پرچمدار 2017 اپل است. در این صورت احتمالا تمام وظایف تاچ آی دی بر عهده سیستم تشخیص چهره خواهد بود.

انتظار می‌رود آیفون 8 طی مراسمی رسمی در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی شود. در ادامه می‌توانید تصاویر این ماکت را در دنیای واقعی ببینید.

تصاویر ماکت اپل آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*