انتشار آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا متوقف شد

انتشار آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا متوقف شد

در حالی که تنها چند هفته از عرضه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) و ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) گذشته، سونی از توقف این به‌روزرسانی خبر می‌دهد.

دلیل توقف انتشار آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای چیست؟

البته بنا به گزارش کاربران، زمان توقف آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا از همان روزهای ابتدایی پس از عرضه رسمی آغاز شده بود. حال بعد از گذشت چند هفته، شرکت سونی به طور رسمی از ایجاد وقفه در توسعه این سیستم عامل برای گوشی های میان‌رده خود خبر داده و دلیل آن را نیز نقص فنی در سیستم عرضه به صورت OTA عنوان کرده است.

با این حال، کمپانی ژاپنی این امیدواری را به کاربران داده که «به زودی» و پس از رفع اشکال، انتشار آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا را از سر گیرد. بیانیه رسمی سونی به شرح زیر است:

ما موقتا عرضه آپدیت اندروید 7.0 برای گوشی های اکسپریا XA و اکسپریا XA Ultra را به دلیل نقص عملکرد در سیستم OTA متوقف کرده‌ایم. خواه شما این بسته به‌روزرسانی را دریافت کرده باشید یا خیر، تاثیر مخربی بر عملکرد گوشی شما و یا نگرانی بابت حذف اطلاعات شخصی موجود بر روی آن وجود ندارد. ما به زودی انتشار این آپدیت را مجددا آغاز خواهیم کرد تا همه کاربران بتوانند تجربه‌ای امن و بدون اشکال از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*