حذف خودکار کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام

حذف خودکار کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام، قابلیت جدید این شبکه اجتماعی

حذف خودکار کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام ویژگی جدید این شبکه اجتماعی است که به تازگی معرفی شده و با استفاده از آن می‌توان صفحه خود را عاری از نظرات نامربوط نگه داشت.

اینستاگرام را همچون توییتر، مملو از ترول‌ها و کاربران خرابکار نمی‌شناسند، با این حال تعداد افرادی که در آن همیشه سعی دارند با نوشتن کامنت‌های بحث‌برانگیز میان دیگر کاربران درگیری به وجود بیاورند کم نیست. قابلیت جدید حذف خودکار کامنت در اینستاگرام دقیقا برای مقابله با بروز چنین مشکلاتی ارائه شده است.

یکی از مزیت‌های سرویس این است که می‌توان آن را هم برای پست‌های عادی و هم برای ویدیوهای لایو اعمال کرد تا به این وسیله کامنت‌هایی که به تشخیص آن دارای محتوای تحقیرآمیز و یا سو استفاده به هر نوعی هستند بلاک شوند. همواره دیده‌ایم که مخصوصا در زمان ویدیوهای لایو افراد محبوب، کاربرانی اقدام به نوشتن پیام‌های نامربوط می‌کنند که به دید همه می‌رسد. با ارائه آپدیت جدید امیدواریم این مشکل به طور کامل رفع شود.

حذف خودکار کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام

در کنار آن، یک سرویس فیلتر اسپم جدید نیز معرفی شده که همچون قابلیت حذف خودکار کامنت های توهین آمیز ، از یادگیری ماشینی قدرت گرفته‌ است. به این ترتیب، شرکت توسعه‌دهنده نیاز ندارد تا حجم وسیعی از کلمه‌ها و عبارت‌های زشت را به سیستم‌های خود آموزش بدهد و آن‌ها با گذر زمان، خود به این موارد پی خواهند برد.

در حذف خودکار کامنت های توهین آمیز فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌شود

اگرچه بلاک خودکار کامنت در اینستاگرام در حال حاضر تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما فیلتر اسپم این شبکه اجتماعی در هشت زبان دیگر یعنی اسپانیایی، پرتغالی، عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ژاپنی و چینی نیز پشتیبانی می‌شود. از آنجایی که اینستاگرام ادعا کرده الگوریتم‌های سرویس‌های جدید به مرور زمان بهبود پیدا می‌کنند، می‌توان انتظار داشت در مراحل ابتدایی دقت زیادی نداشته باشند. اگر بعد از فعال‌سازی آن‌ها متوجه شدید این شبکه اجتماعی هنوز در تشخیص واژه‌ها و عبارت‌های توهین آمیز خوب عمل نمی‌کند، می‌توانید آن‌ها را مجددا غیر فعال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمشون گرم دیگه قُلی بی قُلی :))