Juice Pack کاوري هوشمند و دوست داشتني براي گلکسي اس 3

سامسونگ گلکسی اس ۳ یکی از جذاب ترین و بهترین اسمارت فون های سامسونگی می باشد که با مخاطبین زیادی رو به رو شده است و به دلیل پر مخاطبی این گجت , شرکت های سازنده لوازم جانبی نیز این اسمارت فون را یکی از گزینه های مناسب در جهت تولید لوازم جانبی برای آن به لیست خود اضافه نمود اند.

در همین حال Mophie از یک کاور ترکیبی Juice Pack  که دارای یک باتری قدرتمند می باشد و هم قادر به محافظت از این اسمارت فون است رونمایی کرد  ! کاور Juice Pack مجهز شده به یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری که با استفاده از آن عمر باتری این تلفن هوشمند دو برابر می شود و شما می توانید لحاضات بیشتری را با این اسمارت فون سپری کنید !

{photo}91/08/14/Juice-Pack{/photo}

همچنین این کاور از مزایای بهتری همچون پشتیبانی از NFC را نیز در خود جای داده است و جالب است بدانید این کاور هوشمند قادر به نمایان کردن شارژ فعلی باتری تبعیه شده را دارد و شما می توانید در مواقع لازم این کاور را شارژ نمایید  ! قیمت این محصول ۹۹ دلار بوده و در دو رنگ مشکی و سفید تولید می گردد ! حال اگر می دانید این محصول همان گجت گمشده شما می باشد کافیست  به وب سایت رسمی Mophie’s مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید  !


منبع :  en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*