باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی گلکسی اس 8 و چند گوشی دیگر امکان‌پذیر شد

باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی گلکسی اس 8 و چند گوشی دیگر امکان‌پذیر شد

سامسونگ با آپدیت اپلیکیشن Flow، امکان باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و چند گوشی پرچمدار دیگر را برای کاربران فراهم کرده است.

از دیگر محصولاتی که امکان پشتیبانی از ویندوز Hello را داشته و قابلیت باز کردن قفل ویندوز 10 با استفاده از سنسور اثر انگشت گوشی در آنها فراهم شده، می‌توان به پرچمدارانی نظیر گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 6 (Galaxy S6) اشاره کرد.

سال گذشته بود که سامسونگ برای اولین بار این ویژگی را توسط اپلیکیشن Flow بر روی تبلت مبتنی بر ویندوز 10 خود، یعنی گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S)، آزمایش کرده و امیدوار است با گسترش آن، تمامی رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز 10 را پشتیبانی کند.

باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی گلکسی اس 8 و چند گوشی دیگر امکان‌پذیر شد

علاوه بر باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی های سامسونگ، قابلیت مشاهده نوتیفیکیشن اسمارت فون های اندرویدی ساخت این کمپانی بر روی کامپیوتر نیز فراهم شده است. این ویژگی پیش از این تنها بر روی رایانه‌های سامسونگ امکان‌پذیر بود اما از این پس، تمامی دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 قادر به پشتیبانی از این قابلیت خواهند بود.

اپلیکیشن Flow سامسونگ از هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی موجود بوده و در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. شما تنها کافی‌ست سیستم عامل PC یا لپ‌تاپ خود را به آخرین نسخه از آپدیت Creators ویندور 10 ارتقا داده و از سرویس جدید سامسونگ استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*