تبديل آيفون به يک گوشي دو سيم کارته تنها با يک قاب ساده

با افزایش تعداد اپراتورهای موبایل و ارائه سیم کارت های ارزان، امروزه هرکدام از ما حداقل دو یا سه سیم کارت به همراه داریم و این خود از نظر همراه داشتن گوشی و استفاده از سیم کارت ها، دردسری تازه است. البته در این میان موبایل های دو سیم کارته ارزان و گرانقیمتی هم یافت می شوند که این کار را آسان تر کرده اند. اما کسانی که نمی توانند از آیفون شان دل بکنند، چه باید بکنند؟

یک راه حل استفاده از گوشی دوم ارزان قیمت است. و راه حل دوم استفاده از این کیس آیفون زییا و کاربردی است. این قاب آیفون دوسیم کارته که تنها ۴۸ دلار قیمت دارد، دو سیم کارت شما را درون خود جای می دهد و شما با استفاده از کلید پشتی آن می توانید به راحتی میان سیم کارت ها جابه‌جا شوید.

نکته جالب عدم نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آیفون است. تنها کار نصب سیم کارت درون کیس و اتصال کیس یه آیفون 4 یا 4Sتان است. با این کار دیگر لازم نیست همه جا دو گوشی موبایل را به دنبال خود بکشید و می توانید هر دو سیم کارت تان را بر روی آیفون استفاده کنید. یکی را در محیط کار روشن می کنید و دیگری را در هنگام خروج از اداره. البته ایراد کار اینجا است که دو سیم کارت همزمان روشن نیستند و در هر زمان تنها یک سیم کارت فعال خواهیم داشت.


منبع : phonesreview

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*