درآمد اولیه ال جی در سه ماهه دوم سال 2017 اعلام شد

درآمد اولیه ال جی در سه ماهه دوم سال 2017 اعلام شد

با پایان یافتن ماه ژوئن میلادی، درآمد اولیه ال جی در سه ماهه دوم سال 2017 نیز اعلام شد. انتظار می‌رود این کمپانی کره‌ای به فروشی معادل 12.5 میلیارد دلار رسیده باشد.

با ورود به دوره جدیدی از سال مالی، کمپانی‌های بزرگ دنیا به تدریج وضعیت مالی خود را در سه‌ماهه پیش از آن اعلام می‌کنند. با نگاهی به آمار و ارقام، خواهیم دید در حالی شرکت سامسونگ منتظر شکستن رکورد فروش خود در دوره گذشته است که رقیب هم‌وطن آن، یعنی ال جی، امیدوار است به رکورد فروش 14.5 تریلیون وون کره (معادل 12.5 میلیارد دلار آمریکا) دست یافته و سود عملیاتی خود را به 664 میلیارد وون، معادل 576 میلیون دلار، برساند.

درآمد اولیه ال جی در سه ماهه دوم منتهی به ژوئن 2017 خبر از کاهش 0.7 درصدی نسبت به سه ماهه پیش از آن (با فروش 14.6 تریلیون وون) می‌دهد. با این حال، مقایسه این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (14 تریلیون وون)، وضعیت نسبتا مطلوبی را به دنبال دارد.

سود عملیاتی نیز نسبت به ماه‌های ژانویه تا مارس (سه‌ماهه نخست سال جاری) با کاهشی 28 درصدی مواجه بود. اما این میزان، 13.6 درصد بیشتر از 584.6 میلیارد وون است که در سه‌ماهه دوم سال 2016 اعلام و منتشر شده بود.

البته این تنها در آمد اولیه ال جی در سه ماهه گذشته است و جزییات کامل‌تر و دقیق‌تر آن، شامل سود خالص و دیگر موارد، به طور رسمی در پایان ماه جاری منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*