مسواک Amabrush

مسواک Amabrush در 10 ثانیه تمام دندان‌ها را تمیز می‌کند

مسواک Amabrush محصول جدید شرکت بلیزیدنت است. این مسواک جدید و برقی به‌طور خودکار دندان‌های شما را در کمتر از 10 ثانیه تمیز کرده و 99 درصد باکتری‌های دهان را از بین می‌برد.

اخیرا مسواکی به نام Amabrush ساخته شده که در عرض 10 ثانیه دندان‌ها را تمیز می‌کند. مسواک Amabrush که ساخت شرکت بلیزیدنت (Blizzident) است، بدون اینکه کوچک‌ترین کاری بکنید، به‌‌طورخودکار تمام دندان‌های شما را در عرض 10 ثانیه تمیز و در صرفه‌جویی زمان به شما کمک می‌کند. برای متصل کردن موتور الکتریکی مسواک Amabrush به برس از آهنربایی بسیار قوی استفاده شده است که می‌توان به آسانی برس را از دسته جدا کرد. درواقع می‌توان از یک موتور روی چندین مسواک استفاده کرد.

از آنجایی که این مسواک هوشمند کاملا در دهان جای می‌گیرد، برای تمیز نگه داشته شد‌ن آن از مواد سیلیکونی آنتی باکتری استفاده شده است که می‌تواند 99 درصد باکتری‌های دهان را از بین ببرد. برس‌های این مسواک خودکار در هر طرف با زاویه‌ی 45 درجه از همدیگر قرار گرفته‌اند تا بتوانند به خوبی دندان‌ها را تمیز کنند.

مسواک Amabrush

نحوه‌ی قرارگیری برس‌های مسواک در تمیز کردن دندان بسیار مهم است. برس‌های مسواک Amabrush از موادی درست شده است که کوچک‌ترین آسیبی به لثه‌ها وارد نمی‌کند و بسیار نرم هستند. هم‌زمان با روشن شدن موتور الکتریکی این مسواک و فشار دادن دکمه‌ی کپسول خمیر دندان، مقداری خمیر دندان تبدیل به فوم شده و از طریق کانال‌های ریزی به داخل این برس‌ها تزریق می‌شوند. مانند تمامی مسواک های معمولی، برس این مسواک خودکار نیز باید هر 3 تا 6 ماه نسبت به میزان مصرف تعویض شود که تقریبا 7 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

خمیر دندان مصرفی در این مسواک ها در 3 رنگ، آبی برای تازگی و طراوت بیشتر، صورتی برای دندان های حساس و سفید برای سفیدی بیشتر در دسترس کاربران این دستگاه قرار گرفته است. با هر بار شارژ باتری این مسواک 28 روز می‌توان از آن استفاده کرد. قیمت مسواک Amabrush همراه با دسته، برس، باتری و خمیر دندان 90 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*