عملکرد واقعی نمایشگر ثانویه در گوشی میزو پرو 7 را مشاهده کنید

گوشی میزو پرو 7 پرچمدار بعدی کمپانی میزو خواهد بود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این اسمارت فون وجود نمایشگر ثانویه در پنل پشتی آن است.

اگر چه مدتی است که خبرهای مختلفی درباره این گوشی هوشمند منتشر می‌شود، اما پیش از این تنها یک‌بار این شانس را داشته‌ایم تا نمایشگر ثانویه آن را در تصویری که به بیرون درز کرده بود، ببینیم.

اکنون بار دیگر این ویژگی جذاب را مشاهده می‌کنید. به تازگی تصویری از گوشی میزو پرو 7 در فضای آنلاین منتشر شده که عملکرد نمایشگر ثانویه این پرچمدار را نشان می‌دهد. این عکس، یکی از بهترین تصاویری است که می‌تواند عملکرد واقعی نمایشگر دوم میزو پرو 7 را قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه به ما نشان دهد.

این تصاویر که در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده به خوبی نشان می‌دهد که صفحه نمایش ثانویه در گوشی میزو پرو 7 تنها یک شایعه نبوده و کمپانی میزو برای اولین بار قصد دارد تا این طراحی منحصر به فرد را در گوشی میزو پرو 7 اجرایی کند.

هرچند هنوز مشخص نیست که میزو قصد دارد چگونه از این نمایشگر ثانویه استفاده کند، اما برخی گمانه‌زنی‌ها در گذشته حاکی از آن بود که احتمالا از این صفحه نمایش دوم برای نشان دادن اعلان‌ها استفاده خواهد شد. با این شیوه، مصرف انرژی باتری این دستگاه به حداقل می‌رسد. آخرین شایعات منتشر شده درباره میزو پرو 7 حاکی از آن است که صفحه نمایش دوم این گوشی، ممکن است تمامی عملکردهای نمایشگر اصلی آن را نیز انجام دهد.

البته وجود نمایشگر ثانویه در پنل پشتی میزو پرو 7 تمام ویژگی منحصر به فرد این گوشی نخواهد بود. یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره پرچمدار بعدی میزو، وجود دوربین دوگانه در این دستگاه است. دو سنسور 12 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین دوگانه آن را تشکیل می‌دهد.

موبایل میزو پرو 7 در سه نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه ‌های مختلف این دستگاه خواهند بود.

میزو پرو 7 احتمالا به پردازنده هلیو ایکس 30 مدیاتک مجهز خواهد شد. شایعات منتشر شده تاریخ رونمایی از این اسمارت فون را 7 جولای (16 تیرماه) اعلام کرده‌اند، اما هنوز هیچ خبر رسمی از طرف این کمپانی در رد یا تایید این تاریخ عنوان نشده است. باید همچنان منتظر بود تا خبرهای موثق‌تری منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*