منتظر عرضه بلک بري 10 در 30 ژانويه 2013 باشيد

RIM در نهایت اعلام کرد که ۳۰ ژانویه ۲۰۱۳ تاریخ رسمی عرضه سیستم عامل جدید بلک بری یعنی BlackBerry 10 خواهد بود. همچنین در همان تاریخ شرکت ریم از دو اسمارت فون جدید که از سیستم عامل BlackBerry 10 بهره می برند نیز رونمایی خواهد نمود و این مراسم بطور همزمان در چند کشور انجام خواهد شد.

ریم در یک رویداد مطبوعاتی رسمی اعلام نمود:

 امروز ما زمان رسمی عرضه پلتفرم جدید را مشخص خواهیم کرد، یعنی بلک بری ۱۰، همچنین زمان پرده برداری از دو اسمارت فون جدید که با این سیستم عامل کار می کنند. اطلاعات مربوط به اسمارت فون ها و زمان عرضه آنها در آن رویداد اعلام خواهد شد.

این پلتفرم جدید ریم موفق به کسب گواهینامه FIPS 140-2 شده است، بدین معنا که سازمان ها و ارگانهای دولتی یکی از مشتریان آنها خواهند بود.

BlackBerry 10 به همراه دو ویژگی جدید BlackBerry Flow و BlackBerry Hub عرضه می شود. Flow نام رابط کاربری جدید می باشد و Hub یک سرویس جمع آوری اطلاعیه ها (notification) برای پیامها، ایمیل ها، پیام های اجتماعی و … است.

به نظر می رسد که یکی از اسمارت فون هایی که معرفی می شود BlackBerry Aristo باشد، دستگاهی که دارای صفحه نمایش ۴.۶۵ اینچی ۷۲۰p، رمی ۲ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی ، پردازنده ای ۴ هسته ای و باتری قدرتمند ۲,۸۰۰mAh است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*