معرفي و بررسي اسمارت فون HTC DROID DNA

پس از ماه ها شايعات و اخبار گوناگون شرکت اچ تي سي شب گذشته طي يک کنفرانس خبري در نيويورک از اسمارت فون  HTC DROID DNA توسط اپراتور ورایزون پرده برداشت.در ادامه با معرفي کامل و گالري تصاوير تلفن هوشمند HTC DROID DNA با گجت نيوز همراه باشيد.

{photo}91/08/24/HTC-DROID-DNA-1{/photo}

DROID DNA مشخصاتی شبیه به HTC J Butterfly دارد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی ۱۰۸۰p S-LCD3، چیپ ست Snapdragon S4 Pro همراه یک پروسسور ۴ هسته ای ۱.۵ گیکاهرتزی Krait و جی پی یو Adreno 320 و ۲ گیگابایت رم می باشد.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی به همراه LED flash و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی، LTE، وای فای، NFC، Beats Audio، بلوتوث ۴.۰ و حافظه داخلی غیر قابل گسترش ۱۶ گیگابایت اشاره نمود. باتری که در این دستگاه وجود دارد نیز یک باتری ۲۰۲۰mAh می باشد.

DROID DNA از سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین همراه با +HTC Sense 4 بهره می برد و قرار است از ۲۱ نوامبر با قیمت ۲۰۰ دلار در فروشگاههای Verizon در دسترس قرار گیرد. نسخه بین المللی از این دستگاه هنوز معرفی نشده است اما احتمالا از آن در رویداد CES یا MWC رونمایی خواهد شد.

{photo}91/08/24/HTC-DROID-DNA-2{/photo}

جدول مشخصات کامل فنی اسمارت فون HTC DROID DNA :

مقایسه HTC DROID DNA با اسمارت فون های :

  • HTC one X
  • Samsung Galaxy S3
  • LG Nexus 4

در پایان بد نیست نگاهی هم به نتایج بنچ مارک این اسمارت فون که توسط وبسایت GSMArena تهیه شده است بیاندازیم.

نتایج بدست آمده از این اسمارت فون در بعضی بخش ها بسیار چشمگیر است مخصوصا هنگامی که آن را با نتایج کسب شده توسط اسمارت فون قدرتمند ال جی اپتیموس جی مقایسه می کنیم. نتایج را در ادامه مشاهده می نمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*