قابلیت جدید نقشه گوگل در براورد زمان مناسب آغاز سفر

گوگل مپ ، حالا بهترین زمان آغاز سفر را هم به شما می‌گوید

به تازگی قابلیتی به برنامه گوگل مپ اضافه شده که علاوه بر بهترین مسیر و زمان رسیدن، بهترین زمان آغاز سفر را هم به شما پیشنهاد می‌دهد.

این قابلیت جدید در حال حاضر تنها برای کاربران اندرویدی گوگل مپ (Google Maps) ارائه شده است؛ حالا در این برنامه علاوه بر نشان دادن مدت زمان تقریبی و فاصله تا مقصد، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که بر اساس ساعت حرکت شما، مدت زمان تقریبی را اعلام می‌کند. این امتیاز جدید نقشه گوگل ساعت‌های شبانه‌ روز را در صفحه‌ای گرافیکی به شما نشان می‌دهد و زمان مناسب را برای شما به شکل یک بلوک سبز، زرد و قرمز مشخص می‌کند؛ رنگ‌های سبز، زرد و قرمز به ترتیب ترافیک سبک، متوسط و سنگین را در زمان پیشنهادی به شما گزارش می‌دهند. این‌که مدت زمان سفر شما، در حال حاضر، با 30 دقیقه دیگر چقدر فرق دارد می‌تواند در شهرهای بزرگ بسیار کارآمد و مفید باشد.

قابلیت جدید نقشه گوگل

این امتیاز جدید جی پی اس گوگل، 100 درصد دقیق نیست اما قطعا در برنامه‌ریزی‌های شما مفید واقع می‌شود، این بروزرسانی جدید می‌تواند یکی از المان‌های مفید برنامه ‌ریزی برای کسانی که در سفر هستند به شمار آید.

قابلیت جدید گوگل مپ در حال حاضر برای کاربران اندرویدی قابل استفاده است و هنوز اطلاع دقیقی در رابطه با زمان دسترسی کاربران iOS به این امتیاز جدید وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من چندتا مقاله از ترفند های مپ رو هم خوندم اینجا [لینک حذف شد] با حال بود به نظرم