نوکیا 8

قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات نوکیا 8 فاش شد

مشخصات نوکیا 8 (Nokia 8) به همراه قیمت و تاریخ عرضه آن به بیرون درز کرد. این جزئیات صبح امروز توسط توئیت Roland Quandt یکی از افشاکنندگان بزرگ حوزه فناوری مشخص شد.

در اوایل سال جاری صحبت از آن بود که نوکیا قصد دارد 3 یا 4 گوشی هوشمند به بازار عرضه کند. بر اساس انتشار خبری جدید، دو گوشی اندرویدی نوکیا 8 و نوکیا 9 به زودی راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

بر اساس گفته Roland Quandt، گوشی نوکیا 8 که در حقیقت چند ماه پیش با شماره سریال TA-1004 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد، گوشی نوکیا 9 نبود. نوکیا 9 قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می‌کند، در حالی که در لیست مشخصات نوکیا 8 به پردازنده اسنپدراگون 660 اشاره شده است.

مشخصات نوکیا 8

نوکیا 8 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که در اروپا با دو سیمکارت عرضه می‌شود. جزئیات دیگری که از مشخصات نوکیا 8 به بیرون درز کرده است، مربوط به نسخه‌های رنگی این مدل می‌شود. آبی، نقره‌ای، طلایی/ آبی و طلایی/ مسی رنگ‌بندی‌های این گوشی را شامل می‌شود.

آخرین اطلاعات، مربوط به قیمت نوکیا 8 است. گفته می‌شود که این دستگاه در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شده و در 31 جولای (9 مرداد ماه) برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نوکیا 8 در اروپا 598 یورو (حدود 686 دلار) است. از همان ابتدا نیز انتظار نمی‌رفت که قیمت نوکیا 8 ارزان‌تر از این مقدار باشد، برای همین این قیمت بالا، چندان جای تعجبی نخواهد داشت.

دیگر مشخصات نوکیا 8 مانند اندازه صفحه نمایش و پیکره‌بندی دوربین آن همچنان در هاله‌ای از ابهام است. برخی منابع ادعا می‌کنند که این اسمارت فون به یک نمایشگر 5.7 اینچی 2K مجهز خواهد بود، اما ممکن است که این مشخصات به گوشی نوکیا 9 تعلق داشته باشد.

نوکیا 8 در هنگام ورود به بازار، عرصه را برای دیگر رقبای خود تنگ‌تر خواهد کرد. نوکیا برند شناخته شده‌ای است و برای بسیاری از کاربران حسی نوستالژی دارد. این ویژگی در کنار کیفیت ساخت بالای آن می‌تواند بازار موبایل را تحت تاثیر خود قرار دهد. باید دید نوکیا با گوشی جدید خود چه عملکردی در بازار خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*