Arrow Launcher

جدیدترین آپدیت Arrow Launcher مایکروسافت عرضه شد

در جدیدترین به‌روزرسانی Arrow Launcher امکانات و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه شده است. در ادامه تغییرات نسخه 3.7 لانچر مایکروسافت را بررسی می‌کنیم.

تیم توسعه دهنده Arrow Launcher مایکروسافت به تازگی آپدیتی جدید برای نسخه اندروید این برنامه عرضه کردند؛ نسخه 3.7 که امکانات و قابلیت‌های جدیدی به کاربر می‌‌دهد. نسخه 3.7 لانچر مایکروسافت به تازگی از طریق Google Play Store در دسترس کاربران قرار گرفته است.

یکی از بهترین قابلیت‌های نسخه جدید Arrow Launcher مایکروسافت امکان ادغام یا حذف کانتکت‌های تکراری دفترچه آدرس (Address book) است. به راحتی می‌توانید با استفاده از Arrow Launcher جدید مایکروسافت از تمامی کانتکت‌های ناخواسته و تکراری دفترچه آدرس گوشی خود خلاص شوید.

قابلیت تازه‌ای که برای کاربران جدید به لانچر مایکروسافت اضافه شده امکان ورود به حساب کاربری مایکروسافت در صفحه نصب برنامه است. علاوه بر موارد ذکر شده تنظیمات گوناگونی برای هریک از کانتکت‌های بخش مخاطب در دسترس کاربر قرار گرفته است.

کاربران قدیمی با این بروزرسانی قطعا متوجه تغییرات جدید بخش Settings خواهند شد؛ در نسخه 3.7 این لانچر بخش Settings برای داشتن ظاهر و احساسی نو بازطراحی شده است. در تب جست‌و‌جو هم می‌توانید نتایج قبلی را مرتب کنید تا در آینده دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید.

علاوه بر موارد خاطرنشان شده باگ‌های زیادی از این لانچر در نسخه جدید برطرف شده است؛ این مشکلات از قسمت‌های Status bar، Calendar، Search، Tablet، Hidden apps و بخش Auto update برطرف شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*