انتشار تصاویری جدید منتسب به اسمارت فون موتورولا Moto X+1

روز گذشته بود که دعوتنامه موتورولا برای مراسم رونمایی از 4 محصول جدید این شرکت در تاریخ 13 شهریور ماه ارسال شد.یکی از محصولاتی که به احتمال بسیار زیاد در این مراسم رونمایی خواهد شد ، اسمارت فون Moto X+1 است که تاکنون درباره آن بسیار شنیده ایم.امروز هم تصاویری جدید از این اسمارت فون منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

وبسایتی به نام HelloMotoHK تصاویری منتسب به موتو X+1 موتورولا منتشر کرده است. طبق این تصاویر اندازه پنل جلو چندان از موتو X بزرگ‌تر به نظر نمی‌رسد. ظاهرا اندازه بزرگ‌تر صفحه‌نمایش از پایین و بالای نسل قبلی برداشته شده و میزان حاشیه دور صفحه‌نمایش نیز اندکی کوچک‌تر به نظر می‌رسد. با این حال حاشیه دور موتو X نیز به‌اندازه‌ای نبود که بتوان از آن به مقدار قابل‌توجهی کم کرد.

همچنین با توجه به 5.2 اینچی بودن موتو X+1 نسبت به 4.7 اینچی بودن موتو X نباید انتظار نسبت صفحه‌نمایش به بدنه قابل‌توجهی را داشته باشیم. علاوه بر این در تصاویر اندازه اسپیکر جلو نیز بزرگ‌تر از مدل قبل است و قطعا استریو خواهد بود.

انتظار می‌رود موتو X+1 با صفحه‌نمایشی فول اچ دی، دو گیگابایت رم و یک چیپست اسنپ دراگون 801 در مراسم روز 4 سپتامبر ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. منتظرش خواهم ماند به یک دلیل واین که قیمتش احتمالاً از پرچمدارای دیگر شرکتا پایین تره