نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ

نگاهی به نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ در الکامپ بیست و سوم

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ ، یکی از انواع نمایشگرهای حرفه‌ای این شرکت محسوب می‌شوند که برای آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان در نمایشگاه الکامپ 96 به نمایش گذاشته شده است.

سامسونگ الکترونیکس با مجموعه‌ای از تازه‌ترین نمایشگرهای حرفه‌ای و مانیتورهای گیمینگ خود در نمایشگاه الکامپ 96 حاضر شده است. در نمایشگاه امسال که از روز جمعه 30 تیر آغاز شده و تا روز دوشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، سامسونگ به منظور آشنایی هر چه بیشتر علاقه‌مندان و صاحبان کسب‌وکار، جدیدترین راهکارهای تجاری-نمایشی خود را در غرفه‌اش به نمایش گذاشته است.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ که یکی از انواع  نمایشگرهای حرفه‌ای این شرکت به شمار می‌روند با داشتن ویژگی‌هایی همچون روشنایی بالای صفحه نمایش، پنل ضدتابش، مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه و همچنین امکان شخصی سازی آسان محتوا و نمایش تبلیغات در قالب‌های متنوع، نقاط تمایز بسیاری را در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی ایجاد کرده‌اند. مجموع این ویژگی‌ها موجب شده تا نمایشگرهای دیجیتال ساینیج به عنوان راهکارهایی ویژه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی مدرن، پیشرفته و تاثیرگذار شناخته شوند.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ

بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه سامسونگ در سالن 44A (خلیج فارس) غرفه شماره 901 در نمایشگاه الکامپ می‌توانند از نزدیک با انواع نمایشگرهای اسمارت ساینیج‌ سامسونگ شامل نمایشگرهای Full Outdoor، تخته‌های آموزشی E-Board، ویدیووال‌ها و نمایشگرهای هتلی آشنا شوند. کارشناسان و متخصصان سامسونگ در غرفه این شرکت پاسخگوی سوالات مراجعه‌کنندگان در مورد کاربردها و ویژگی‌های هر کدام از نمایشگرها خواهند بود.

به منظور آشنایی هر چه بیشتر با قابلیت‌ها و کم‌وکیف نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ نگاهی انداخته‌ایم به دو مدل مختلف از این نمایشگرها که برای فضاهای داخلی و عمومی طراحی و عرضه شده‌اند.

55 اینچ فضای تبلیغات خیابانی

نمایش تبلیغات در فضاهای بیرونی مانند خیابان‌ها و میادین شهری نیازمند نمایشگرهایی است که علاوه بر داشتن روشنایی بسیار بالا و پنل ضد تابش دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر سرما و گرما و همینطور نفوذ آب و گردوغبار  باشند.

چنین ویژگی‌هایی را می‌توان در نمایشگر OH55D دیجیتال ساینیج سامسونگ مشاهده کرد. این نمایشگر 55 اینچی علاوه بر اینکه 2500 نیت روشنایی، پنل ضدتابش جادویی و استاندارد ضد آب‌ و گردوغبار IP56 را دارد، مجهز به بدنه‌ای بسیار مقاوم است که دمای منفی 30 درجه و مثبت 50 درجه را تحمل می‌‌کند. ضمن اینکه OH55D از جمله نمایشگرهای 24 ساعته دیجیتال ساینیج به شمار می‌رود.

کارکرد 24 ساعته نمایشگرها از جمله نکاتی است که می‌بایست هنگام استفاده از نمایشگرهای حرفه‌ای به آن توجه شود. برای برخی از کسب‌وکارها پخش مداوم محتوا در تمام طول شبانه‌روز اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل می‌بایست نمایشگری انتخاب شود که بدون هیچگونه خللی بتواند در تمام ساعات کار کند.

نمایش محتوا با کیفیت اصلی

مشاهده محتوای پخش شده با همان رنگ‌های اولیه و کیفیت مدنظر طراحان از جمله چالش‌هایی است که نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی ایجاد می‌کند. این نگرانی با وجود نمایشگر OH55D سامسونگ بی‌مورد است چرا که صفحه نمایش فول‌اچ‌دی این نمایشگرها از روشنایی بالای 2500 نیت برخوردار است که تصاویری واضح و بدون اشکال را حتی در زمان تابش شدید و مسقیم خورشید به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این به لطف نرخ کنتراست 5000:1 رنگ‌های سفید و سیاه را عمیق‌تر و با جزئیات‌ بیشتر مشاهده خواهیم کرد.

نمایشگر Full Outdoor مدل OH55D سامسونگ به سنسور روشنایی اتوماتیک مجهز است که با در نظر گرفتن شرایط، میزان روشنایی را بین 200 تا 2500 نیت تغییر می‌دهد. این موضوع علاوه بر کاهش مصرف انرژی و در نتیجه به حداقل رساندن هزینه‌های نگهداری نمایشگر، طول عمر صفحه نمایش را افزایش می‌دهد.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ

به منظور از بین بردن انعکاس نور و وضوح هر چه بیشتر تصاویر، پنل نمایشگر OH55D از فناوری پیشرفته شیشه محافظ جادویی (Magic Protection Glass) پشتیبانی می‌کند. در همین زمینه مدل OH55D موفق شده تاییدیه بین‌المللی خود را از سازمان معتبر TÜV Rheinland آلمان دریافت کند.

مدیریت حرفه‌ای با نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ

سامسونگ به منظور اطلاع‌رسانی و تبلیغات در فضاهای داخلی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها و خرده‌فروشی‌ها نوع خاصی از اسمارت‌ ساینیج‌ها (standalone) را طراحی کرده است.

سری PMH از این نوع نمایشگرها با برخورداری از صفحه نمایش فول‌اچ‌دی، استاندارد جهانی IP5x، کارکرد 24 ساعته و ضخامت و لبه‌های چند میلی‌متری پنل، به دستگاه‌های کارآمد و در عین حال زیبا برای فضاهای داخلی کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند.

این سری از نمایشگرهای اسمارت ساینیج مجهز به پلتفرم ارتقایافته SSSP 4.0 هستند که با استفاده از سیستم عامل تایزن مدیریت نمایشگرها و محتوای پخش شده را تسهیل کرده‌اند. به کمک این پلتفرم کاربران بدون نیاز به دستگاهی خارجی می‌توانند محتوای نمایشگرها را حتی از راه دور و به کمک سرورهای مرکزی مدیریت کنند. افزایش لایه‌های امنیتی، بهبود عملکرد موتور گرافیکی و روان‌تر شدن رابط کاربری از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم به شمار می‌رود.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج (standalone) به کمک ویژگی‌هایی همچون روشنایی 700 نیت، نرخ کنتراست 4000:1، پنل ضدتابش و کارکرد 24 ساعته، راهکاری نوین و خلاقانه برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی هدفمند در سالن‌ها و فضاهای داخلی محسوب می‌شوند.

به جز این دو نوع نمایشگر، انواع دیگری از نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ شامل ویدیووال‌ها، نمایشگرهای هتلی، تخته‌های آموزشی E-Board و همینطور جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ در غرفه نمایشگاه الکامپ این شرکت در معرض نمایش قرار داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*