استفاده از تکنولوژی IZat برای اولین بار در اسمارت فون ال جی G3

LG در این هفته اعلام کرده است که پرچمدار ۲۰۱۴ خود یا همان LG G3، اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری محیط های داخلی کوالکوم یا IZat به صورت تجاری استفاده می کند، البته در حال حاظر تنها کاربران کره ای قادر به استفاده از این فناوری می باشند و می توانند محل دقیق خود را در داخل مراکز خرید کشور کُره جنوبی پیدا کرده و مسیرشان را انتخاب کنند.

IZat بر Wi-Fi و جی پی اس و دیگر سنسور هایی که در یک گوشی هوشمند پیدا می شوند متکی است، هم چنین در کنار این ها، اپلیکیشنی مخصوص نیز به شما کمک می کند تا محل دقیق خود را داخل یک ساختمان پیدا کرده و حتی اگر داخل ساختمانی چند طبقه هم باشید، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

کوالکام با بهره گیری از دو سنسور کاملا عادی و موجود در هر اسمارت فونی، یعنی وای فای و GPS توسط یک اپلیکیشن مخصوص با همین نام، مسیریابی داخلی را راه اندازی کرده است. در این صورت اگر شما در یک پاساژ چند طبقه باشید، به راحتی می‌توانید حتی بین طبقات برای مسیریابی راحت تر از این اپلیکیشن استفاده کنید و مکان مورد نظر را سریع تر پیدا کنید.

به نظر می رسد شما میتوانید قابلیت IZat را در خارج از کُره جنوبی نیز بر روی LG G3 خود روشن کنید اما نمی توانید از آن استفاده کنید، برای استفاده از آن نیاز به دانلود اپلیکیشنی به نام Dawul map دارید که می توانید آن را به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

در آخر باید اضافه کنیم هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت IZat بر روی دیگر مارکت ها و یا دیگر گوشی های هوشمند قابل استفاده هست یا خیر.

منبع : phonearena

LG G3 is the world's first to make use of Qualcomm's IZat indoor location technology (only in Korea)

LG G3 is the world's first to make use of Qualcomm's IZat indoor location technology (only in Korea)

LG this week announced that its G3 flagship smartphone is the first in the world to commercially use Qualcomm’s IZat indoor location technology. At the moment, only users in Korea benefit from IZat – which can provide exact indoor location inside select Korean shopping centers.

IZat relies on GPS and Wi-Fi, as well as on various sensors found inside a smartphone, while also needing a special app. The technology helps users precisely orientate inside a building, even if this has multiple floors.

It looks like you can enable IZat on an LG G3 even if you’re not in Korea – but that won’t really help you. To properly use the technology you have to download an app called “Dawul map”, which contains maps of more than 20 shopping malls in Seoul, South Korea’s capital. The application is free via Google Play (download link included at the end of this article).

It’s not clear when IZat will be usable in other markets, or on other smartphones.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*