چهارمین و آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O منتشر شد

چهارمین و آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O منتشر شد

آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O در حالی منتشر شده که کمپانی گوگل هنوز نامی برای جدیدترین سیستم عامل خود انتخاب نکرده است.

با انتشار چهارمین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O (یا اندروید 8)، یک گام دیگر تا عرضه نهایی محبوب ترین سیستم عامل همراه نزدیک شده‌ایم. مطابق با الگوی رفتاری گوگل، آخرین نسخه پیش نمایش سیستم عامل های اندروید در هفته اول مردادماه هر سال منتشر شده و در ادامه آن، نسخه نهایی تا نیمه اول شهریورماه منتشر می‌شود.

جدیدترین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O در سطح Release Candidate عرضه شده و شامل آخرین تغییرات سیستمی، جدیدترین بهینه‌سازی‌ها و رفع اشکالات و آخرین رابط‌های برنامه‌نویسی مخصوص توسعه‌دهندگان (API) است. این بدین معناست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری فرصت دارند تا تست‌های نهایی بر روی اپلیکیشن‌های خود را -پیش از رونمایی از نسخه نهایی اندروید 8 در ماه آینده- انجام داده و سازگاری آنها را با ورژن بعدی اندروید بسنجند.

چهارمین و آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O منتشر شد

اگر شما نیز دوست دارید تا جدیدترین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O را پیش از همه دانلود کنید، می‌بایست گوشی خود را در برنامه بتای اندروید ثبت کرده باشید. اگر اسمارت فون شما در این برنامه ثبت شده باشد، در روزهای آینده نسخه نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان را دریافت خواهید کرد. البته می‌توانید با فلش کردن گوشی نیز فایل‌های نسخه بتای اندروید O را دریافت کرده و بر روی آن نصب کنید. توجه داشته باشید که با انجام این کار، نسخه نهایی را به صورت OTA دریافت نخواهید کرد.

چه گوشی هایی قادر به دریافت نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O هستند؟

همچون روال گذشته، اسمارت فون هایی خاص قادر به دریافت و تست نسخه بتای اندروید O خواهند بود. این محصولات شامل گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، نکسوس 6 پی، نکسوس 5 ایکس، پیکسل سی و نکسوس پلیر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*