هواوی نوا 2 پلاس

هواوی نوا 2 پلاس ؛ دوربین‌هایی قدرتمند در بدنه‌ای بسیار زیبا و شکیل

هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) مدتی پیش معرفی شد. در نگاهی نزدیک، مشخصات فنی، امکانات، طراحی و قیمت گوشی موبایل هواوی نوا 2 پلاس را بررسی خواهیم کرد.

هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس چندی پیش معرفی شدند. شاید در نگاه اول مهمترین ویژگی آن‌ها زیبایی در طراحی باشد. اگرچه این دو از نظر دسته‌بندی در زمره میان‌رده‌های قدرتمند قرار می‌گیرند، اما کاملا شبیه به پرچمداران سال 2016 و سال 2017 سری P این گوشی‌ساز چینی طراحی شده‌اند. نباید فراموش کنیم هواوی پی 9 و پی 10 لقب شاهکار طراحی را به دوش می‌کشند و الهام گرفتن از آن‌ها برای طراحی هواوی Nova 2 و هواوی Nova 2 Plus یک امتیاز بزرگ برای این دو محسوب می‌شود.

هواوی نوا 2 پلاس

دومین ویژگی مهم به دوربین مربوط می‌شود. دوربین هواوی نوا 2 پلاس دارای ساختاری دوگانه بوده و در عین داشتن کیفیتی بسیار بالا، به یک حالت عکاسی سرگرم‌کننده نیز مجهز شده است که با اعمال فیلترهایی جذاب به صورت پیش‌فرض، چهره کاربر را تغییر می‌دهد. سنسورهای این دوربین به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند. سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی آن به لطف داشتن گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 عملکرد مناسبی در شرایط نوری نامناسب دارد.

تفاوت دوربین هواوی نوا 2 پلاس

برخلاف سایر دستگاه‌های مجهز به دوربین دوگانه هواوی، سنسور دوم 8 مگاپیکسلی دوربین هواوی نوا 2 پلاس به جای سیاه و سفید از نوع تله فوتو است که قادر به اعمال بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری بوده و می‌توان با آن عکس‌های پرتره بسیار حرفه‌ای ثبت کرد.

هواوی نوا 2 پلاس

از طرفی دیگر، یکی از قسمت‌های ثابت در تمامی ویدیوهای تبلیغاتی هواوی Nova 2 Plus نمایش قدرت دوربین سلفی آن است. این دوربین 20 مگاپیکسلی علاوه بر داشتن رزولوشنی بسیار بالا، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

هواوی نوا 2 پلاس

بدنه فلزی این گوشی موبایل حس بسیار خوبی حین نگه داشتن دستگاه در دست به کاربر منتقل می‌کند. ضخامت دستگاه تنها 6.9 میلی‌متر است که خود یکی از دلایل چشم‌نوازی آن محسوب می‌شود. نمایشگر از نوع LPTS LCD هواوی نوا 2 پلاس لبه‌هایی 2.5 بعدی داشته و دارای رزولوشن فول اچ‌دی است. با توجه به تراشه کایرین 659 به کار رفته در دستگاه در کنار رزولوشن فول اچ‌دی صفحه نمایش آن، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی Huawei Nova 2 Plus بسیار عالی به نظر می‌رسد.

هواوی نوا 2 پلاس

از نظر مشخصات فنی هواوی نوا 2 پلاس وضعیت بهتری در مقایسه با مدل کوچکتر خود دارد. اگرچه میزان حافظه رم هر دو گوشی موبایل برابر 4 گیگابایت است، اما ظرفیت داخلی مدل بزرگتر، بیشتر بوده و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. مدل پایه تنها 64 گیگابایت ظرفیت داخلی دارد. قیمت هواوی نوا 2 پلاس 420 دلار اعلام شده است.

هواوی نوا 2 پلاس

این گوشی موبایل را باید مخصوص عاشقان سبک طراحی پرچمداران اخیر سری P و همچنین طرفداران عکاسی سلفی دانست. قیمت آن در مقایسه با قیمت 650 دلاری هواوی پی 10 پلاس بسیار پایین‌تر بوده و به همین دلیل کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

لیست مشخصات فنی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)

  • ابعاد 153.9 در 74.9 در 6.9 میلی‌متر
  • وزن 169 گرم
  • پشتیبانی از دو سیم کارت
  • صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت ابعاد صفحه به بدنه 72.3 درصد به همراه رزولوشن فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 401 پی‌پی‌آی
  • مجهز به اندروید 7.0 نوقا در کنار رابط کاربری EMUI نسخه 5.1
  • چیپست کایرین 659 مجهز به دو پردازنده چهار هسته‌ای (چهار هسته Cortex-A53 با سرعت 2.36 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتز)، پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2
  • 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت ظرفیت داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی (به جای سیم کارت دوم)
  • دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور عادی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی دو برابری، مجهز به فلاش LED و فوکوس خودکار تشخیص فاز، اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر، امکان برچسب‌گذاری جغرافیایی، عکس برداری پانوراما و تشخیص لبخند و چهره، قابلیت فیلم برداری با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ 30 فریم بر ثانیه، مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از یو اس بی نسخه C و تکنولوژی شارژ سریع، مجهز به حسگر اثر انگشت
  • باتری غیر قابل تعویض 3340 میلی‌آمپر ساعتی
  • دارای گزینه‌های رنگ قطبی آبی، سبز چمنی، طلایی، مشکی و رز گلد


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*