گلکسی نوت 8 بهترین گوشی چند رسانه ای

به ادعای سامسونگ، گلکسی نوت 8 بهترین گوشی چند رسانه ای خواهد بود

به ادعای مدیرعامل کمپانی سامسونگ، گوشی گلکسی نوت 8 بهترین گوشی چند رسانه ای برای کاربران خواهد بود. این فبلت می‌تواند ناکامی این کمپانی کره‌ای در رابطه با گوشی‌های گلکسی نوت 7 را جبران کند.

سامسونگ به تازگی گزارش مالی دومین سه ماهه از سال 2017 خود را منتشر کرد. این کمپانی سود خالص حاصل از فروش محصولات خود را منتشر کرد و بدین شکل مشخص شد که این کمپانی کره‌ای در سه ماهه دوم سال جاری سودآورترین شرکت تکنولوژی در جهان بوده است.

این شرکت همچنین برخی از جزئیات مربوط به استراتژی خود در نیمه دوم امسال را نیز اعلام کرد. سامسونگ انتظار دارد که با توجه به رسیدن فصل تعطیلات در نیمه دوم سال، تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها افزایش یابد، البته در این بین سامسونگ باید با رقبای قدرتمند دیگری نیز دست و پنجه نرم کند.

به همین دلیل، این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا در ماه آینده میلادی یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند. گلکسی نوت 8 فبلت جدید این کمپانی خواهد بود که احتمالا باید از فروش خوبی برخوردار شود. البته این کمپانی اعلام کرده که سعی دارد تا فروش بالای گلکسی اس 8 را نیز در ماه‌های آینده حفظ کند.

مدیرعامل سامسونگ پس از انتشار نتایج مالی این کمپانی در کوارتر دوم طی تماس تلفنی با یکی از تحلیلگران صنعتی به این نکته اشاره کرد که سامسونگ گلکسی نوت 8 بهترین گوشی چند رسانه ای خواهد بود، بنابراین کسانی که به دنبال محتواهای چند رسانه‌ای هستند، می‌توانند از داشتن این دستگاه لذت ببرند.

سری گوشی‌های گلکسی نوت برای اولین بار در سال 2011 معرفی شد. مهمترین ویژگی این سری از محصولات سامسونگ، نمایشگر بزرگ و قلم اس پن آن بود. اکنون با معرفی گلکسی نوت 8 ویژگی‌های چند رسانه‌ای سری گلکسی نوت غنی‌تر و پربارتر خواهد شد.

سامسونگ در روز 23 آگوست برابر با اول شهریور ماه با برگزاری رو.یدادی در شهر نیویورک از جدیدترین گوشی پرچمدار سری گلکسی نوت خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. در بهترین بودنش که شکی نیست فقط امیدوارم که مثل نوت 7 نترکه ،چون مجبور میشم یه سال دیگه صبر کنم تا نوت 9 بیاد و اگر نترکید بخرمش.البته مطمئنا گلکسی نوت 8 مشکل نوت 7 را نخواهد داشت و من در آینده (انشاالله) این فبلت رو میخرم.