پرفروش ترین خودروهای کارکرده

پرفروش ترین خودروهای کارکرده بازار ایران در محدوده قیمت 30 تا 50 میلیون تومان

در این مطلب، پنج مورد از پرفروش ترین خودروهای کارکرده بازار ایران در محدوده قیمتی 30 تا 50 میلیون تومان را معرفی خواهیم کرد.

یکی از مواردی که مشتریان همیشه در هنگام خرید خودرو به آن دقت می‌کنند، راحت فروختن اتومبیلشان است. برخی خودروها به دلایل مختلف، بازار فروش خوبی ندارند. از جمله این دلایل می‌توان به خدمات پس از فروش ضعیف، کمبود لوازم یدکی اصلی، کمبود قطعات بدنه، نبود لوازم یدکی جزئی مانند قطعات ریز گیربکس و موتور و گران بودن خودرو نسبت به ارزش واقعی آن اشاره کرد و حتی بعضی خودروها، اصولا مشتریان خاص خود را دارند. البته رنگ ماشین نیز تاثیر بسیاری بر روی خرید و فروش خودرو می‌گذارد و نباید از این مساله گذشت.

در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین خودروهای کارکرده بازار ایران در محدوده قیمتی 30 تا 50 میلیون تومان را بررسی کنیم. این بازه قیمتی دارای تعداد زیادی از محصولات تولید داخل، مونتاژی و یا چینی است و در اینجا می‌خواهیم 5 نمونه از خودروهای پرفروش مدل 94 را معرفی کنیم.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده بازار ایران

1. پژو 206

پژو 206 همواره سردمدار بازار ایران از نظر فروش بوده و نسخه هاچ بک این خودروی فرانسوی بین جوانان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. تیپ 2 پژو 206 به دلیل قیمت پایین‌تر، بیشتر از تیپ 5 در بازار خرید و فروش می‌شود و می‌توان مدل 94 آن را با قیمت 28 میلیون تومان خریداری کرد.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده

2. رنو تندر 90

این خودروی فرانسوی از ظاهر چندان جذابی بهره نمی‌برد اما به لطف توان فنی مناسب، یکی از پرفروش ترین خودروهای کارکرده بازار ایران به شمار می‌رود. تندر 90 دنده اتوماتیک مدل 94 با قیمت 41 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده

3. رنو ساندرو

ساندرو بر روی پلتفرم B90 ساخته شده و می‌توان آن را نسخه بدون صندوق رنو تندر دانست. این خودرو با استقبال خوبی در بازار مواجه شده و قیمت مدل اتوماتیک سال 1394 آن در حدود 44 میلیون و 500 هزار تومان است.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده

4. رنو مگان

مدل‌های بالاتر رنو مگان به دلیل قیمت گران‌تر از 50 میلیون تومان در این لیست نیامده اما می‌توان مدل 90 آن را با قیمتی در حدود 51 میلیون تومان تهیه کرد. تولید این خودرو در سال 1393 متوقف شد و به همین دلیل نسبت به سایر محصولات، نوسان قیمت بیشتری دارد.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده

5. دنا

پس از عرضه نسخه فیس لیفت دنا توسط ایران خودرو، قیمت این محصول بیش از حد بالا رفت اما همچنان خودروی پرطرفداری محسوب می‌شود. دنای سال 94 با قیمت حدود 36 میلیون تومان قابل خریداری است. این مدل حدود 7 میلیون تومان نسبت به مدل صفر کیلومتر آن، افت قیمت دارد.

پرفروش ترین خودروهای کارکرده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*