سدان جدید آئودی RS3

قیمت، مشخصات و برخی از امکانات سدان جدید آئودی RS3 اعلام شد

به تازگی شرکت خودروساز آلمانی در کنار معرفی خودروی RS3 اسپورت بک جدید، قیمت، مشخصات و برخی از آپشن‌های سدان جدید آئودی RS3 را نیز اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت آئودی، قیمت سدان جدید RS3 از 45 هزار و 250 پوند آغاز می‌شود. بنابراین این خودرو حدود هزار پوند گران‌تر از نسخه هاچ بک اسپورت بک 5 درب خواهد بود. همچنین طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین نسخه‌های سدان جدید آئودی RS3 در ماه سپتامبر امسال به مشتریان تحویل داده شود.

سدان جدید آئودی RS3

این خودروی جدید از همان پیشرانه 5 سیلندر TTRS با قدرت 395 اسب بخار استفاده می‌کند و به این ترتیب قدرت آن 33 اسب بخار بیشتر از RS3 اسپورت بک قبلی است. علاوه بر آن این خودرو موفق می‌شود رقیب خود یعنی مرسدس ای ام جی CLA45 با پیشرانه‌ای به قدرت 355 اسب بخار را نیز پشت سر بگذارد. این سدان جدید قادر است در مدت 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیک بر روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. البته امکان افزایش سقف سرعت بنا به درخواست مشتری وجود دارد.

سدان جدید آئودی RS3

بدنه چهار درب سدان جدید آئودی RS3 تا حدود زیادی به مدل S3 سدان شباهت دارد اما در آن از سپر جلوی مدل اسپورت بک، قوس چرخ‌های پف کرده و خروجی‌های اگزوز بزرگ به همراه دیفیوزر عقب استفاده شده است. همچنین در داخل کابین خودرو شاهد به کارگیری تریم چرم، غربیلک فرمان پوشیده از آلکانترا و طیف وسیعی از فناوری‌های ارتباطی مانند اپل کارپلی و اندروید اتو هستیم. از دیگر تجهیزات به کار رفته در این خودرو می‌توان به دستیار حرکت در ترافیک اشاره کرد که می‌تواند در سرعت‌های کم ترافیک، کنترل فرمان را به دست بگیرد.

سدان جدید آئودی RS3

پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتری توربو در زیر کاپوت خودرو قرار گرفته که می‌تواند قدرت بیشتری را تولید کند و در کنار آن نیز از گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده شده است. با وجود افزایش وزن خودرو به میزان اندک، پرفورمنس عالی و کاربرد خانواده‌دوست RS3 اسپورت بک در این خودرو نیز باقی مانده است.

گالری عکس های سدان جدید آئودی RS3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*