تصاویری از نمایشگر آیفون 8

انتشار تصاویری از نمایشگر آیفون 8 در دنیای واقعی؛ خبری از تاچ آی دی نیست

به تازگی تصاویر جدیدی از نمایشگر آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) در دنیای واقعی منتشر شده است که حاوی نکات جذابی همچون حذف کلید فیزیکی هوم و تاچ آی دیاست.

آخرین چیزی که ما در مورد آیفون 8 شنیده‌ایم، این است که اپل قصد دارد محصول ویژه خود را در بین ماه‌های آبان و دی به تعداد محدودی به فروش برساند. این گزارش امیدوارانه توسط منابع داخلی فعال در صنعت موبایل به دست آمده است و می‌تواند طرفداران را از همین حالا در انتظار پادشاه آیفون ها قرار دهد.

شب گذشته نخستین تصاویر نمایشگر آیفون 8 که حرف و حدیث زیادی را نیز به وجود آورده، منتشر شد. البته این پنل به شکل جداگانه قابل مشاهده است و به هیچ چیزی متصل نیست، بنابراین سخت است بخواهیم تکنولوژی اولد یا طراحی لبه به لبه و همچنین شکل نهایی محصول را حدس بزنیم.

با این حال آن چه که شایعات و اطلاعات پیشین را تایید می‌کند، تعداد زیاد بریدگی‌ها در قسمت بالایی نمایشگر گوشی است. همانطور که می‌بینید، دو بریدگی هم اندازه در سمت چپ قرار دارند که ظاهرا سنسور عنبیه چشم اپل است و یک سنسور عنبیه دیگر نیز در سمت راست تعبیه شده است. چهارمین بریدگی نیز مربوط به دوربین FaceTime خواهد بود. در انتها شیاری نیز در بالای اسپیکر احتمالی توگوشی قرار گرفته است. ما این شیار را در رندرهای سه بعدی مربوط به آیفون 8 نیز دیده بودیم اما هیچگاه متوجه نشدیم به چه چیزی مربوط خواهد شد!

تصاویری از نمایشگر آیفون 8

تصاویر جدید نمایشگر آیفون 8 ، حضور کلید هوم را رد می‌کند

در تصاویر منتشر شده از نمایشگر آیفون 8 ، هیچ نشانه‌ای از سنسور تاچ آی دی و آن کلید هوم همیشگی محصولات اپل دیده نمی‌شود. این می‌تواند شایعه‌ی ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر آیفون 8 را قدرت ببخشد، اما با توجه به مشکلات تولید انبوه این سنسورها، احتمال دیگری نیز در این بین وجود دارد که می‌تواند باورپذیرتر باشد. گفته می‌شود این اسکنر به زیر یک کلید پاور بزرگ کناری، درست همانند گوشی های اکسپریا سونی خواهد رفت. تصویر قاب پشتی آیفون در دنیای واقعی که چندی پیش منتشر شد نیز نشان می‌دهد برخلاف شایعات هیچ اسکنری بر روی آن تعبیه نخواهد شد.

این احتمال وجود دارد که کوپرتینو غید استفاده از تاچ آی دی بر روی آیفون ویژه دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های اپل را بزند و به جای آن از یک اسکنر عنبیه چشم به عنوان یک راه حل احراز هویت بیومتریک استفاده کند. هیچ یک از این اطلاعات و تصاویر توسط خود شرکت اپل منتشر نشده است، با این حال ما نگاه عمیقانه‌ای را به گمانه‌زنی‌ها و شایعات خواهیم داشت تا هرآنچه از iPhone 8 اپل به دست می‌آوریم را در اختیار کاربران محترم گجت نیوز بگذاریم. با توجه به تصاویر موجود، به نظر شما آیا این پنل می‌تواند برای گوشی جدید اپل رضایت بخش باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*