گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017 ؛‌ ویژگی‌های جدید در کنار قابلیت‌‌های قدیمی و محبوب

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017 (Samsung Galaxy J 2017) جدیدترین نسخه‌های این سری هستند که با ویژگی‌های جدید در کنار همان قابلیت‌های آشنا و محبوب عرضه شده‌اند.

خانواده گلکسی J سامسونگ در چند سال اخیر با گوشی‌های باکیفیت و خوش‌قیمت خود همواره مورد توجه کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. این سری از گوشی های سامسونگ توانسته‌اند با عرضه قابلیت‌های پیشرفته و مورد علاقه کاربران در قامت هوشمندهایی زیبا، ارزنده و کاربردی ظاهر شوند.

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017 در سه شکل و مدل متنوع و مختلف عرضه شده‌اند. بلند قامت‌ترین عضو سری J با نام J7 Pro و در 5.5 اینچ طراحی شده، عضو میانی این خانواده همچنان گلکسی J5 Pro است که با نمایشگری 5.2 اینچی و بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز روانه بازارهای جهانی شده است. سامسونگ همچنین کوچکترین عضو مدل‌های جدید 2017 را با نام گلکسی J3 Pro و با نمایشگری 5 اینچی تولید کرده است.

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017

مدل‌های 2017 خانواده گلکسی J با برخورداری از حسگر اثر انگشت در مدل های J5 Pro و J7 Pro ،نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) با قابلیت نمایش تاریخ شمسی در مدل J7 Pro، سیستم عامل اندروید نوقا و تقویت سخت‌افزاری دستگاه، قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این سری را بیش‌تر از همیشه ارتقا داده‌اند.

واحد سامسونگ موبایل ایران سال گذشته و در زمان رونمایی از مدل‌های 2017 سری A ویژگی‌های سه گانه‌ای را به صورت اختصاصی برای فارسی زبانان معرفی کرد که این قابلیت‌ها اکنون در مدل J7 Pro هم گنجانده شده است. براین اساس نمایش تاریخ شمسی در نمایشگر همیشه روشن، صفحه کلید پیش­فرض گوشی با تمام 32 حرف الفبای فارسی و نمایش روز و ماه شمسی در تقویم اختصاصی سامسونگ در دسترس کاربران گوشی مدل J7 pro قرار می‌گیرد.

معرفی گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017 جدید

J7 Pro : ارتقای حداکثری

گوشی گلکسی J7 Pro با تغییراتی محسوس و پیشرفتی چشمگیر طراحی شده است. نمایشگر سوپرآمولد و HD سابق، این بار جای خود را به صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی داده است که با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم 4.1 پیکسل در هر اینچ، تصاویری چشم‌نواز را در برابر دیدگان کاربر قرار می‌دهد.

J7 Pro از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برخوردار است. مقدار رم دستگاه به 3 گیگابایت ارتقا یافته تا کاربران با خیالی آسوده از سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها لذت ببرند. همچنین میزان حافظه دستگاه بسته به نیاز کاربران در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده که این میزان تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

علاوه بر بهبود جالب توجه نمایشگر، تقویت کیفی دوربین دستگاه یکی دیگر از غافلگیری‌های بزرگ مدل‌های 2017 است. هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی‌های مدل J7 Pro و J5 Pro مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی J7 Pro به دریچه دیافراگم F1.7 و سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده، دوربین سلفی این گوشی با اتکا به دریچه دیافراگم F1.9 و سنسور 13 مگاپیکسلی، سلفی‌های باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

J7 Pro بدنه‌ای تمام فلزی دارد که برای اولین بار حسگر اثر انگشت را در خود می‌بیند. حسگری که با جاگذاری در جلوی این گوشی، علاوه بر امنیت بیشتر سرعت عمل کاربران را هم افزایش داده است.

ظرفیت باتری گلکسی‌های J7 Pro به رقم قابل توجه 3600 میلی‌آمپر ساعت افزایش یافته تا کمترین چالش ممکن برای کاربران رخ دهد.

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017

J5 Pro : هوشمندتر و قوی‌تر

گلکسی J5 Pro برای اولین بار مجهز به پردازنده هشت‌هسته‌ای اگزینوس 7870 شده که در کنار صفحه نمایش سوپرآمولد با رزولوشن 720 در 1280، از مهم‌ترین خصوصیات این گوشی محسوب می‌شوند.

سنسور‌ و دریچه دیافراگم دوربین‌‌های J5 Pro دقیقا مشابه J7 Pro است و از این نظر تفاوتی بین این دو عضو خانواده گلکسی J دیده نمی‌شود. دوربین این دو گوشی هوشمند قادر است تا ویدیوهایی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل ضبط کند.

سامسونگ برای نسخه J5 Pro باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است. همچنین میزان رم این دستگاه 3 گیگابایت و حافظه آن در دو حجم 16 و 32 گیگابایتی تولید شده است.

J3 Pro : تحولات 5 اینچی

گلکسی J3 Pro با همان اندازه 5 اینچی سال گذشته اما همراه تغییرات محسوس دوربین، نمایشگر و پردازنده طراحی شده است. مغز اصلی J3 Pro را پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 تشکیل می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 13 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم F1.7 برخوردار است. سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی هم تکمیل کننده این بخش است.

نمایشگر 5 اینچی J3 Pro دارای رزولوشن فول اچ دی 1080 در 1920 است که توان نمایش 16 میلیون رنگ را خواهد داشت. ظرفیتی که برای باتری این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده نیز 2400 میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2017 به کمک میهمان‌های تازه‌واردی همچون حسگر اثر انگشت، نمایشگر همیشه روشن(در مدل J7 pro)، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و اتکا به قابلیت‌ها و تجربه‌های بزرگ و محبوبی همچون نمایشگر سوپرآمولد حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار گوشی‌های هوشمند خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*