رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل

زمان رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل (Coffee Lake) مشخص شد

تا رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل زمان زیادی باقی نمانده است. در ادامه هر آن چه از پردازنده های Coffee Lake (کافی لیک) می‌دانیم را عنوان خواهیم کرد.

اگرچه نسل هفتم پردازنده های این شرکت به اندازه کافی خوب و قدرتمند هستند، اما اینتل شرکتی نیست که برای مدت زمانی طولانی درجا بزند. اینتل دوست دارد کاربران، همیشه و همه جا درباره پردازنده های جدید آن صحبت کنند. به همین دلیل بین نسل هفتم و هشتم فاصله زیادی قرار نداده و تصمیم دارد نسل جدید را در تاریخ بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد) معرفی کند.

رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل

مراسم به صورت زنده از طریق فیس بوک پخش خواهد شد، پس همه کاربران می‌توانند از راه دور در رویداد رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل شرکت داشته باشند.

این شرکت هنوز جزییات فنی نسل جدید را در اختیار رسانه‌‌های خبری قرار نداده است، به همین دلیل برای اطلاع از آن‌‌ها باید تا روز معرفی رسمی منتظر بمانیم. قرار است در رویداد رونمایی، یک کامپیوتر قدرت گرفته از نسل هشتم پردازنده های اینتل نیز به نمایش در بیاید. در ادامه یک دمو برای نمایش قدرت آن در دنیای واقعیت مجازی به دید عموم خواهد رسید.

برای اطلاع از جزییات باید تا رونمایی پردازنده های نسل هشتم اینتل منتظر بمانیم

این شرکت‌ از مدت‌‌ها قبل اعلام کرد نسل هشتم، یک محصول حاصل طراحی کاملا مجدد نخواهد بود. این نسل Coffee Lake نام گرفته و همانند سری پیشین بر روی ساختار 14 نانومتری بنا خواهد شد. شباهت‌های زیادی بین نسل هفتم و هشتم وجود دارند. با این حال، کاربران با وجود یکسان باقی ماندن مصرف انرژی تعداد هسته‌های بیشتری دریافت خواهند کرد.

به این ترتیب تعداد هسته‌های تراشه‌های Core i5 و Core i7 در دسکتاپ به 6 عدد و تعداد هسته‌های چیپست‌های Core i3 ،Pentium و دیگر موارد استفاده شده در نوت بوک‌ها به 4 عدد افزایش پیدا خواهد کرد. انتظار داریم توان پردازشی و چند وظیفگی (مالتی تسکینگ) چیپست‌های اینتل با معرفی نسل هشتم باز هم بیشتر شود. زمان عرضه و قیمت پردازنده های نسل جدید در روز رونمایی مشخص خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*