هواوی نوا 2 پلاس در ایران

هواوی نوا 2 پلاس در ایران معرفی شد؛ پرچم‌داری در لباس میان‌رده

هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد. به این بهانه قصد داریم بار دیگر مشخصات فنی و ویژگی ها و قابلیت های این میان رده بسیار باارزش را مرور کنیم.

هواوی نوا 2 پلاس یکی از باارزش‌ترین، کاربردی‌ترین و زیباترین میان‌رده‌های هواوی است که تاکنون دیده‌ایم. خوشبختانه این محصول نهایتا راه خود را به بازار ایران نیز پیدا کرد. طی یک مراسم برگزار شده در روز شنبه بیست و یکم مرداد در سالن همایش هتل پارسیان آزادی، که مدیران شرکت هواوی نیز در آن حضور داشتند، شاهد معرفی گوشی هواوی نوا 2 پلاس در ایران بودیم.

این نخستین باری است که دوربین سلفی با وضوح 20 مگاپیکسل، در یک محصول این گوشی‌ساز چینی به کار رفته است. دست به دست دادن کیفیت بسیار خوب، رزولوشن بالا و مخصوصا امکانات نرم افزاری تعبیه شده در نرم افزار دوربین سبب می‌شود دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس برایتان معجزه کند.

به لطف چیپست صدای سه بعدی به کار رفته در دستگاه و همچنین استفاده از تکنولوژی صوتی انحصاری هواوی با نام Histen، کیفیت صدای پخش شده از دل این گوشی با دیگر محصولات بازار موبایل متفاوت خواهد بود. تکنولوژی یاد شده در همکاری با یک آهنگ‌ساز برجسته، که بردن جایزه Grammy را در پرونده افتخارات خود دارد، توسعه پیدا کرده است.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

آقای ری مدیر ارشد بخش Device شرکت، در مراسم معرفی هواوی نوا 2 پلاس در ایران بعد از اشاره به موفقیت‌های روز افزودن این کمپانی، هواوی را یکی از بهترین برندهای کنونی در دنیای موبایل معرفی کرد. موفقیت سومین گوشی‌ساز محبوب دنیا تا جایی ادامه پیدا کرده که برای نخستین بار و بر اساس رده‌بندی موسسه Fortune، هواوی در لیست 100 شرکت برتر دنیا رده 83 را به خود اختصاص داده است. آقای فیاض مدیر ارشد بخش فروش هواوی ادامه سخنرانی را در دست گرفت. تاکید وی بر روی افزایش طرفداران این برند هم در بازار محصولات میان‌رده و هم در بازار محصولات بالارده بود.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

مدیر مارکتینگ و روابط عمومی هواوی، آقای ناهید، در ادامه به سخنرانی پرداخت و با تمجید از ویژگی‌های گوشی نوا 2 پلاس و وجود امکانات تازه و منحصربه‌فرد در آن، بازار خوبی را برای محصول پیش‌بینی کرد و آن را محبوب نسل جوان دانست. داشتن بدنه‌ای تمام فلزی و بسیار بسیار نازک از ویژگی‌های ظاهری میان‌رده جدید شرکت هستند که نگاه هر کاربر جوانی را به خود خیره می‌کنند. در مراسم معرفی هواوی نوا 2 پلاس در ایران مشخصات فنی این دستگاه به صورت اجمالی بررسی شد که در ادامه آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

بررسی فنی هواوی نوا 2 پلاس

گوشی جدید هواوی در کنار داشتن ظاهری بسیار زیبا و منحصربه‌فرد، مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارد که نیاز هر کاربری را برطرف خواهد کرد. از نظر سبک طراحی و ظرافت، باید آن را شبیه به پرچمدار جدید شرکت یعنی پی 10 بدانیم.

طراحی

داشتن لبه‌های منحنی، بدنه‌ یکپارچه فلزی و مخصوصا ضخامت بسیار پایین سبب انتقال حسی خوب به کاربر حین نگه داشتن هوای نوا 2 پلاس در دست می‌شوند. با حذف کلید فیزیکی هوم، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه جا خوش کرده و این بار عمق آن از 0.4 میلی‌متر در مدل‌های قبل به 0.1 میلی‌متر رسیده است.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

میان‌رده جدید شرکت در رنگ‌های آبی، سیاه و طلایی عرضه شده و فقط 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد که حتی از ضخامت آیفون 7 پلاس نیز کمتر است.

نمایشگر

رزولوشن نمایشگر 5.5 اینچی گوشی 1920 در 1080 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن 401 پی‌پی‌آی در نظر گرفته شده است. شیشه صفحه نمایش با استاندارد 2.5D طراحی شده و لبه‌های آن به صورت منحنی با بدنه دستگاه یکپارچه شده است. این کار بیش از پیش از به زیبایی ظاهری نوا 2 پلاس افزوده است.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

دوربین سلفی

در مراسم معرفی هواوی نوا 2 پلاس در ایران تاکید فراوانی بر روی قابلیت‌های این گوشی در بخش عکاسی شد. به لطف سنسور 20 مگاپیکسلی که در جلوی دستگاه به کار رفته، می‌توان تصاویری بسیار شفاف و زیبا ثبت کرد. هواوی برای اولین بار از چنین دوربین سلفی در یک محصول خود استفاده می‌کند.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

قابلیت‌های نرم افزاری دوربین نوا 2 پلاس دست کاربر را برای نمایش خلاقیت خود باز می‌گذارند. به عنوان نمونه می‌توان به وجود حالت پرتره اشاره کرد که با اعمال افکت بوکه سبب خلق عکس‌هایی حرفه‌ای می‌شود. ویژگی مهم دیگر این دوربین سلفی، قابلیت تشخیص سه بعدی صورت و زیباسازی پوست است.

دوربین اصلی

دوربین دوگانه دستگاه از یک سنسور 12 مگاپیکسلی دارای زاویه باز و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده است. استفاده از دو سنسور در کنار هم قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان نمونه، با استفاده از سنسور تله فوتو و عادی در کنار هم می‌توان تصاویری با قابلیت تغییر نقطه فوکوس در زمان‌های بعد ثبت کرد.

هواوی نوا 2 پلاس در ایران

صدای سه بعدی

بهره‌گیری از سیستم شبیه‌سازی صدای سه بعدی با کیفیت HiFi سبب تحول کیفیت پخش صدا در نوا 2 پلاس شده است. استفاده از چنین تکنولوژی برای نخستین بار در بازار موبایل اتفاق می‌افتد. استفاده از الگوریتم صوتی منحصربه‌فرد Histen شرکت، که در همکاری با پروفسور Rainer Millard توسعه پیدا کرده، بیش از پیش به قابلیت‌های گوشی در بخش صوت می‌افزاید. حین اتصال هدفون، هدست و اسپیکر به گوشی با جک 3.5 میلی‌متری، باز هم می‌توان کیفیت صدای متفاوتی را تجربه کرد.

رابط کاربری

هواوی نوا 2 پلاس در ایران و دیگر مناطق به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود. بر روی این سیستم عامل، نسخه 5.1 پوسته و رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI سوار شده که سبب تحول تجربه کار با گوشی می‌شود. مزیت این رابط کاربری، حفظ سرعت و عدم بروز کندی حتی پس از گذشت ماه‌ها از زمان استفاده است.

پردازنده و حافظه

قدرت گرفتن از تراشه کایرین 659 ساخت دست خود هواوی در کنار مجهز شدن به 4 گیگابایت حافظه رم سبب می‌شوند دستگاه از پس سنگین‌ترین برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌های سه بعدی بر بیاید. وجود 64 گیگابایت حافظه داخلی در مقایسه با دیگر میان‌رده‌های بازار بی‌نظیر است.

باتری

برای چنین مشخصات سخت افزاری، باتری 3 هزار و سیصد و چهل میلی‌آمپر ساعتی گوشی بسیار ایده‌آل است و می‌تواند آن را برای حدود دو روز سر پا نگه دارد. به لطف وجود تکنولوژی شارژ سریع، سرعت شارژ شدن دستگاه در مقایسه با حالت عادی 30 درصد بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه میخواستم یه میانرده خوببگیرم قطعا تو گذینه هام بود حرف نداره این گوشی مبارکه خریداراش?