آیا گلکسی اس 4 با صفحه نمایش نشکن آوریل 2013 می آید؟

امروز خبری در مورد اسمارت فون گلکسی اس ۴ منتشر شد، نسل بعدی از سری اسمارت فون هایی که بدون شک موفق ترین سری اسمارت فون های اندرویدی به حساب می آید و مدل جدید آن برای شکستن رکوردهایی جدید قرار است سال آینده وارد بازار شود.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، Galaxy S IV قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شود، یعنی یکماه زودتر از اسمارت فون Galaxy S III که در ماه May سال گدشته روانه بازار شد. یکی از جذاب ترین و شاید مهمترین بخش های این گزارش در مورد صفحه نمایش این اسمارت فون سامسونگ است، جایی که عنوان شده صفحه نمایش آن “نشکن” خواهد بود. هنوز جزییات “نشکن” بودن و نوع تکنولوژی بکار رفته در آن مشخص نیست، اما در صورتی که این محصول با اینچنین صفحه نمایشی روانه بازار شود، می تواند یکی از نکات مهم در فروش آن تلقی شود.

علاوه بر این، بعضی از منابع تایید کردند که در آن از صفحه نمایشی بزرگتر و رزولوشنی بیشتر (احتمالا ۴۴۱ppi) استفاده خواهد شد که این موضوع هم می تواند ارتقا قابل توجهی نسبت به گلکسی اس ۳ با چگالی پیکسلی ۳۰۶ppi به حساب آید. به احتمال زیاد صفحه نمایش آن ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود.

منتظر خبرهای بیشتر در ارتباط با این اسمارت فون باشید.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*