خط تولید آیفون 8

دو ویدیوی کوتاه از خط تولید آیفون 8 به بیرون درز کرد

دو ویدیو از خط تولید آیفون 8 (iPhone 8) لو رفت. این اتفاق با وجود تلاش اپل برای جلوگیری از به بیرون درز کردن اطلاعات مربوط به پرچمدار آتی خود رخ داده است.

برخلاف دیگر گوشی‌سازان، اپل و شریک‌های چینی آن قوانین سخت‌گیرانه‌ای در کارخانه‌های تولید محصول به منظور جلوگیری از لو رفتن اطلاعات دستگاه‌ها وضع کرده‌اند. به عنوان نمونه، افراد حین ورود و خروج، از داخل یک گیت مجهز به فلزیاب عبور می‌کنند. اگر فردی تلاش کند کوچکترین بخشی از یک آیفون را از کارخانه خارج کند، دوربین‌های مدار بسته این حرکت را ضبط خواهند کرد. بدیهی است هیچ‌ یک از کارکنان قادر به حمل گوشی و یا دوربین همراه خود نیستند.

با وجود تمامی این تدابیر امنیتی در کارخانه های اپل، اخیرا دو ویدیوی بسیار کوتاه به بیرون درز کرده‌ که با احتمالی بسیار بالا مربوط به خط تولید آیفون 8 هستند. در هر دو ویدیو چندین پنل‌ پشتی دستگاه را مشاهده می‌کنیم که در یکی از مراحل تولید قرار دارند.

خط تولید آیفون 8

ویدیوهای خط تولید آیفون 8 توسط فردی خارج از کارکنان لو رفته‌اند

در یکی از آن‌ها شاهد پوسته‌های فلزی هستیم که در حال صیقل خوردن به دست کارگران هستند. در ویدیوی دیگر چندین صفحه نقره‌ای براق به محلی دیگر منتقل می‌شوند. به نظر می‌رسد فردی که این ویدیوهای آیفون 8 را ضبط کرده، تلاشی برای مخفی کردن خود نداشته است. در یکی از ویدیوها، فرد دیگری را در صحنه مشاهده می‌کنیم که یک گوشی هوشمند در دست دارد! شاید گروهی از افراد به صورت تور به کارخانه وارد شده و به دلایل خاص قادر به دور زدن سدهای امنیتی شدند. در هر صورت نحوه لو رفتن این ویدیوهای از خط تولید آیفون 8 همچنان یک راز است.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*