نسخه طلایی سرخ آیفون 8

نسخه طلایی سرخ آیفون 8 (Blush Gold)؛ شایعه تکراری یا واقعیت؟

نسخه طلایی سرخ آیفون 8 (iPhone 8 Blush Gold) نام نهایی رنگ مسی آیفون جدید اپل خواهد بود. این خبر را یکی از افشاکنندگان توییتری داده است!

ظاهرا هر چه به رونمایی از نسل جدید آیفون های اپل نزدیک می‌شویم شایعات، تصاویر و اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند. اوایل این ماه در تصاویری یک مدل تقلبی از آیفون 8 را در سه رنگ مشکی براق، صدفی و مسی دیدیم. امروز یک پست در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است که نشان می‌دهد نام آن رنگ مسی، طلایی سرخ یا به انگلیسی “Blush Gold” است. علاوه بر این، در پست مذکور همچنین ذکر  شده است که نسخه طلایی سرخ آیفون 8 در  دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی به عرضه خواهد رسید.

یکی از افشاگران توییتری به نام “Benjamin Geskin” روز گذشته در یک پست تصاویری از رندری از آیفون 8 را با این رنگ منتشر کرده است. به گفته وی در کارخانجات Foxconn (شرکت سازنده آیفون های اپل) این مدل را طلایی سرخ می‌نامند. مینگ چی کو تحلیلگر شرکت KGI Securities که به عنوان یکی از معتبرترین افشاگران اپل محسوب می‌شود می‌گوید انتظار می‌رود آیفون 8 در رنگ‌های طلایی مسی، سفید و سیاه به فروش خواهد رسید. کو همچنین انتظار دارد 2 تا 4 میلیون دستگاه اپل آیفون 8 نیز در زمان رونمایی، آماده‌ی فروش باشند.

نسخه طلایی سرخ آیفون 8

مدل‌های تقلبی آیفون 8

نسخه طلایی سرخ آیفون 8 جایگزین رزگلد می‌شود

اگر این گزارش جدید درست باشد، نسخه طلایی سرخ آیفون 8 را می‌توان جایگزینی برای نسخه‌ی رزگلد آیفون های سال 2017 اپل دانست. انتظار می‌رود که این ترکیب رنگ برای هر سه گوشی آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس مورد استفاده قرار گیرد. آیفون ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی های اپل یا همان آیفون 8 می‌تواند صاحب محدوده قیمتی بین 1000 تا 1200 دلار باشد که هفته گذشته توسط یکی از کارکنان شرکت فاکس کان آن را افشا کرده است. ناظران ناشناس تخمین زده‌اند که قیمت این مدل به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*