موتورولا 8 اسمارت فون جدید در راه دارد !

تا امروز مشخص شده که موتورولا تعدادی اسمارت‌فون های جدید را برای ورود به بازار آماده کرده، اما این دستگاه‌ها از آنچه تصور می‌شد نیز بیشتر است. کنار هم قرار دادن اسامی تازه انتشار یافته می‌تواند ما را به چنین لیستی برساند: DROID، DROID Maxx، DROID Turbo، Moto X+1، Moto G، Moto X Play، Moto S و نکسوس.

نکته عجیب این لیست وابستگی این اسمارت‌فون ها به یکدیگر است. بدین صورت که اگر X+1 فروش و استقبال مناسبی را در بازار تجربه کرد، پروژه DROID Turbo احتمالا کنسل خواهد شد و از طرفی تنها یکی از دو مدل X Play و Moto S با توجه به تمایل کاربران به چه اندازه صفحه‌نمایشی، رونمایی خواهد شد. X Play در سایز صفحه‌نمایش از Moto S یا همان Shammu کوچک‌تر است و در واقع نسخه مینی آن محسوب می‌شود.

جمله ای که منبع خبر در توضیح این موضوع ارائه کرده در نوع خود جالب، سؤال‌برانگیز و تا حدی گیج‌کننده است. وب‌سایت TKTeckNews اظهار داشته که اگر Moto X+1 با فروش خوبی مواجه نشود آنگاه است که پروژه Moto S بزرگ‌تر نیز کنار می‌رود و X Play به عنوان Moto S به بازار معرفی خواهد شد.

اما صرف نظر از اینکه ممکن است Moto S بزرگ‌تر یعنی مدل 5.9 اینچی به نفع X Play 5.2 اینچی کنار بکشد، موتورولا نکسوس همچنان با اندازه ای مشابه با Moto S تولید خواهد شد. اینجا اندکی ماجرا پیچ می‌خورد، چون تا پیش از این گمان می‌رفت که Moto S در واقع همان نکسوس آینده باشد، اما با چنین گفته‌هایی ظاهرا پروژه تولید نکسوس در موتورولا کاملا جداگانه خواهد بود. با این حساب باید مشخصات نکسوس جدید را همچنان مبهم بدانیم یا تنها با یک اشتباه در گمانه‌زنی روبرو هستیم و Moto S و نکسوس در واقع یک اسمارت‌فون هستند؟

از طرفی سه اسمارت‌فون DROID، DROID Maxx و DROID Turbo نیز ممکن است از طریق اپراتور AT&T در آمریکا به فروش برسد. از این سه مورد دیروز بنچمارکی از DROID Turbo به رسانه‌ها راه پیدا کرد که شباهت بسیاری به ویژگی‌های Moto S دارد. این اسمارت‌فون دارای یک صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل (!) سه گیگابایت رم، چیپست اسنپ دراگون 805 و دوربین 20 مگاپیکسلی است.

پس در مجموع موتورولا 8 اسمارت‌فون برای رونمایی در نظر دارد که احتمالا با توجه به شرایط تنها 6 عدد از آن‌ها تا پایان سال معرفی خواهند شد. در ضمن از ظاهر اخبار بالا برمی آید که در ماه‌های آینده با تناقض‌های بیشتر و حذف احتمالی تعدادی از این اسمارت‌فون ها روبرو شویم. پس فعلا اخبار بالا را داشته باشید تا ببینیم موتورولا با این هشت اسمارت‌فون به کدام سمت خواهد رفت.

منبع : tktechnews

Is Motorola Planning to release 8 devices before Christmas? Sources say yes

Is Motorola Planning to release 8 devices before Christmas? Sources say yes

Our sources at Motorola have dropped another bombshell on us. Moto plans to drop 8 devices on us between now and Christmas.

For you at home keeping score.

We have coming

Droid

Droid Maxx

Droid Turbo

Moto S

Moto G

Moto X+1

Moto X Play

And the Shammu Nexus (EDIT Shamu my error, Thanks to source for the correction) (Source also just tells me that Shamu may have the name changed in Motorola for trademark issues) (Interesting more as this develops)

Verizon getting the lion share of these devices….. Or are they? Our sources state that just like AT&T got a RAZR like device a couple years back, We could see the Droid and the Droid Turbo on AT&T under a different banner.

Also One of these DROID devices is also tied to a Star Wars promotion according to the source.

And finally in another twist, According to the source, The X Play could be a Mini Moto S. Or If X+1 sales fail or if other things happen (cant yet speak on this) Then the 5.9 Moto S could get canned and the X Play would become the Moto S.

I know its all confusing to me as well. But we appreciate the info as always.

What do you think of Motorola dropping all these devices? Let us know in the comments.