گلکسی نوت 8 سامسونگ

درخشش گلکسی نوت 8 سامسونگ با نمایشگر 6.4 اینچی در بنچمارک‌ها

به تازگی دو نسخه مختلف از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) در بنچمارک‌های AnTuTu و GFXBench رویت شده‌اند که کمی با یکدیگر متفاوت هستند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ احتمالا هفته آینده رونمایی خواهد شد، اما ما هم اکنون از برخی مشخصات فنی آن را نظیر دوربین دوگانه پشتی و نمایشگر Infinity مطلع هستیم. حال این گوشی به تازگی در دو بنچمارک GFXBench‌ و AnTuTu رویت شده است تا ما بیشتر با اجزای تشکیل دهنده آن آشنا شویم. نکته جذاب اینجاست که نوت 8 می‌تواند نخستین گوشی سری گلکسی نوت مجهز به رم 6 گیگابایتی شرکت سامسونگ باشد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ در AnTuTu

گلکسی نوت 8 سامسونگ در AnTuTu

با نگاهی به لیست منتشر شده از آنتوتو، ما گوشی با شماره مدل SM-N9500 را مشاهده می‌کنیم که احتمالا نسخه چینی گلکسی نوت 8 خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 835 همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 قدرت بخش این گوشی خواهند بود. همچنین دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 12 + 8 مگاپیکسلی و اندروید 7.1.1 نوقا نیز دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت 8 سامسونگ را تشکیل می‌دهند. SM-N9500 همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یکی از نکات جذاب در مورد گوشی جدید سامسونگ نیز وضوح 2220×1080‌ پیکسلی آن است که می‌تواند گزینه پیشفرض باشد؛ هرچند شما قادر به تغییر آن نیز خواهید بود.

به نقل از سایت آنتوتو، این گوشی موفق به ثبت امتیاز 179.000 شده است که می‌تواند بالاتر از امتیاز 168.133 ثبت شده توسط گوشی گلکسی اس 8 پلاس باشد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ در GFXBench

گلکسی نوت 8 سامسونگ در GFXBench

با نگاهی به لیست سایت GFXBench، تفاوت‌هایی را می‌توانیم در این نسخه رویت کنیم. سیستم عامل و رم در هر دو بنچمارک یکسان هستند، اما چیپست این مدل اگزینوس 8895 بوده که با یک پردازشگر گرافیکی Mali-G71 همراه شده است. نمایشگر این گوشی نیز از اندازه 6.4 اینچی برخوردار خواهد بود. اما وضوح نمایشگر به ثبت رسیده در این بنچمارک برابر با 1440×2960 پیکسل است که به طبع از نسخه رویت شده در بنچمارک آنتوتو بیشتر است.

جدای همه این‌ها، یک مورد که هنوز هیچ اطلاع دقیقی از آن نداریم ظرفیت باتری گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ است. اگرچه شایعات خبر از حضور یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر در این گوشی می‌دهند، اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی از 6 اینچ بزرگ تر کار کردن باش سخته