گلکسی اس 8 به عنوان بهترین گوشی موبایل سال در مراسم EISA انتخاب شد

گلکسی اس 8 به عنوان بهترین گوشی موبایل سال در مراسم EISA انتخاب شد

در حالی جایزه بهترین گوشی موبایل سال در مراسم EISA به گلکسی اس 8 (Galaxy S8) رسیده که محصولات هواوی، بیشترین عناوین را در این دور کسب کرده‌اند.

ساعاتی پیش، مراسم EISA (اتحادیه محصولات صوتی و تصویری اروپا) به پایان رسید و کمپانی هواوی با سه عنوان اول، جوایز این مراسم را درو کرد. با این حال، جایزه مهمترین و بهترین گوشی موبایل سال به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) رسید. داوران همچنین لقب «دیوایس همه‌کاره» را به پرچمداران سامسونگ داده و جایزه بهترین گوشی موبایل سال را به خاطر صفحه نمایش Infinity، دوربین «عالی» و دستیار صوتی بیکسبی به این اسمارت فون ها اهدا کردند.

گلکسی اس 8 به عنوان بهترین گوشی موبایل سال در مراسم EISA انتخاب شد

هواوی نیز با عرضه آنر 8 پرو (Honor 8 Pro)، عنوان بهترین اسمارت فون مصرفی را در رویداد EISA از آن خود کرد. این گوشی به دلیل زیبایی ظاهری، قابلیت‌های واقعیت مجازی و باتری قدرتمند، این عنوان را کسب کرده است. هواوی پی 10 (Huawei P10) نیز به خاطر دوربین لایکا و پشتیبانی آن از حالت پرتره، صاحب جایزه بهترین دوربین گوشی هوشمند شد.

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) نیز به دلیل قابلیت‌های بالایی که در بخش اداری و ورزشی دارد، عنوان بهترین گجت پوشیدنی را به دست آورده است.

گوشی هوشمند NOA Element H10le نیز به لطف استفاده از تراشه هلیو ایکس 27 به همراه 4 گیگابایت رم و قیمت مناسب در برابر سخت‌افزار مورد قبول، جایزه بهترین خرید اسمارت فون را از آن خود کرد.

پیش از این نیز در خبری اعلام کردیم تلویزیون OLED ال جی به عنوان بهترین تلویزیون EISA Award انتخاب شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همیشه برتر مطلق سامسونگ بوده و هست…اس 6 و اس 7 برترین گوشیهای جهان شدند و امسال هم اس 8…بابا کلا شرکتای دیگه جمع کنن ساخت گوشی رو…فقط سامسونگ رو عشقس

  2. چون اپل روحساب نمیکنن خخ

  3. جای محصولات اپل خالیه خخخخخ دلیل چیه؟