ایسوس زنفون 4 پرو

ایسوس از دو گوشی زنفون 4 و زنفون 4 پرو پرده برداری کرد

در این مقاله به معرفی دو گوشی ایسوس زنفون 4 و زنفون 4 پرو (Asus Zenfone 4 & Zenfone 4 Pro)‌ همراه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها، قیمت و گالری تصاویر آن‌ها خواهیم پرداخت.

پس از ماه‌ها درز شایعات و اخبار مختلف، سرانجام کمپانی ایسوس از چهارمین نسل گوشی‌های زنفون خود رونمایی کرد. البته چندی پیش یک گوشی از این نسل به نام زنفون 4 مکس در روسیه رونمایی شد که مختص بازار همان منطقه است، اما حالا می‌توانیم با تمامی محصولات این خانواده آشنا شویم.

زنفون 4 و زنفون 4 پرو دو مدل اصلی این خانواده هستند که در راس آن‌ها قرار می‌گیرند و ظاهرا بیشترین فروش را نیز به خود اختصاص خواهند داد. در ادامه بیشتر با این دو گوشی آشنا خواهیم شد.

زنفون 4 پرو – Zenfone 4 Pro

ایسوس زنفون 4 پرو
ایسوس بار دیگر قدرتمندترین عضو یک خانواده را با یک پسوند همراه ساخته است. سال گذشته این گوشی زنفون 3 Deluxe بود و امسال نیز این مدل، زنفون 4 پرو خواهد بود. این گوشی از سخت افزار کاملا قدرتمندی برخوردار است و می‌تواند با بسیاری از پرچمداران حال حاضر بازار به رقابت بپردازد. از مهم‌ترین اجزای آن می‌توان به چیپست اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی و باتری عظیم‌الجثه 3.600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ایسوس زنفون 4 پرو

ظاهر این گوشی نیز به لطف سبک طراحی فوق براق،‌ بسیار زیبا و مدرن است. همچنین یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی AMOLED نیز بر روی قاب جلویی آن قرار گرفته است. اما بر روی قاب پشتی دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است که سنسور دوم آن قادر به ارائه زوم 2 برابری است.

ایسوس،‌ پرچمدار جدید خود را با قیمت 599 دلار به فروش خواهد رساند.

زنفون 4 – Zenfone 4

ایسوس زنفون 4
مدل اصلی ایسوس زنفون 4 درحالی که بر اساس نامش باید قدرتمندترین عضو خانواده باشد، اما اینگونه نیست. این گوشی در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها مجهز به چیپست اسنپدراگون 630 بوده و دیگری از چیپست اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد. اما هر دو آن‌ها در حضور رم 6 گیگابایتی، باتری 3.300 میلی‌آمپری و همچنین نمایشگر 5.5 اینچی مشترک هستند.

ایسوس زنفون 4

این گوشی نیز مطابق مدل پرو خود، از دوربین دوگانه پشتی با سنسورهای 12 مگاپیکسلی برخوردار است، اما تفاوت آن‌ها با یکدیگر وجود یک لنز واید 120 درجه‌ای است. قیمت گوشی زنفون 4 نیز 399 دلار برآورد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*