فناوری Outer Space View گوگل

گشت و گذار در ایستگاه فضایی بین المللی با فناوری Outer Space View گوگل

از این پس کاربران گوگل می‌توانند با استفاده از نوآوری جدید این شرکت یعنی فناوری Outer Space View گوگل در ایستگاه فضایی بین المللی گشت و گذار کنند.

سرویس مشهور گوگل یعنی گوگل استریت ویو (Google Street View) این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران به نقاط دورافتاده کره زمین بروند و هر نقطه از این کره خاکی را که می‌خواهند ببینند اما حالا دیگر توسعه‌دهندگان این سرویس تنها به سیاره ما اکتفا نمی‌کنند و در حال ورود به فضا هستند. گوگل با ابزار جستجوی جدید خود،‌ امکان گشت و گذار در ایستگاه فضایی بین المللی را برای کاربران فراهم کرده است.

فناوری Outer Space View گوگل

همکاری فضانورد اروپا در طراحی فناوری Outer Space View گوگل

فناوری Outer Space View گوگل با کمک توماس پسکت (Thomas Pesquet) طراحی شده است. پسکت،‌ فضانورد آژانس فضایی اروپا،‌ از ماه نوامبر سال 2016 تا ژوئن امسال در ایستگاه فضایی اقامت داشت. ایستگاه فضایی بین‌ المللی، یک آزمایشگاه مدارگرد است و به همین دلیل جستجو و تفحص در آن با شیوه‌های معمول گوگل استریت ویو امکان‌پذیر نیست. شرکت گوگل با همکاری ناسا و با به کارگیری دوربین‌های DSLR و ابزارهای موجود در داخل ایستگاه فضایی، روشی را ایجاد کرد تا بتواند در گرانش صفر، تصاویری را از ایستگاه به ثبت برساند. توماس پسکت،‌ عکس‌هایی را از داخل ایستگاه ثبت و جمع‌آوری کرد و آن‌ها را به زمین فرستاد. این عکس‌ها پس از مونتاژ با یکدیگر به شکل پانوراماهای 360 درجه درآمدند.

فناوری Outer Space View گوگل فناوری Outer Space View گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*