تبلت پولاروید Jet C7

معرفی تبلت پولاروید Jet C7 و دو گوشی Cosmo K و Cosmo K Plus

تبلت پولاروید Jet C7 و دو گوشی هوشمند Cosmo K و Cosmo K Plus رسما معرفی شدند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی محصولات جدید پولاروید می‌پردازیم.

گوشی های جدید این شرکت آمریکایی به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و همراه با اندروید 6.0 مارشملو در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین، پولاروید Cosmo K و پولاروید Cosmo K Plus به ترتیب با نمایشگرهای 5 و 5.5 اینچی تولید خواهند شد.

تبلت پولاروید Jet C7

با عبور از این گوشی های موبایل، به تبلت پولاروید Jet C7 می‌رسیم که با پشتیبانی از شبکه 3G، همراه با صفحه نمایشی 7 اینچی و پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با کلاک 1 گیگاهرتز عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت نیز می‌توان به 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2650 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین‌های پشتی و سلفی 5 مگاپیکسلی و همین‌طور اندروید 6.0 مارشملو اشاره کرد.

هم‌اکنون محصولات جدید پولاروید، از طریق شرکت “Telcel” در دسترس کاربران کشور مکزیک قرار گرفته است. متاسفانه فعلا اطلاعاتی از قیمت آنها در نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*