فروش اپل واچ

کل فروش اپل واچ تا پایان امسال به 15 میلیون دستگاه می‌رسد

طبق پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران بازار،‌ کل فروش اپل واچ (Apple Watch) از زمان عرضه این ساعت هوشمند در سال 2015 تا پایان امسال به 15 میلیون دستگاه خواهد رسید.

انتظار می‌رود کمپانی اپل در اواخر سال جاری نسخه LTE ساعت هوشمند خود را عرضه کند و بدون شک این نسخه،‌ فروش این گجت پوشیدنی محبوب را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد. در حال حاضر،‌ شرکت اپل از زمان عرضه ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ (Apple Watch) در سال 2015 تاکنون،‌ در مجموع حدود 10 میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده است. منابع زنجیره تامین اپل انتظار دارند که این گجت پوشیدنی در سه ماهه پایانی سال 2017 نیز نزدیک به 5 میلیون دستگاه فروش کند تا مجموع فروش اپل واچ تا 15 میلیون دستگاه افزایش یابد.

فروش اپل واچ

فروش اپل واچ در سال 2018 تا 20 میلیون دستگاه افزایش پیدا می‌کند

بر اساس اخبار منتشر شده،‌ نسل سوم اپل واچ با فناوری LTE بسیار سریع‌تر از قبل خواهد بود و علاوه بر اپلیکیشن‌های جدید و به‌روز، امکان برقراری ارتباط بدون نیاز به گوشی هوشمند نیز در آن قرار می‌گیرد. به این ترتیب، تحلیل‌گران بازار بر این باورند که مجموع فروش اپل واچ در سال 2018 به 20 میلیون دستگاه خواهد رسید. با این وجود به نظر می‌رسد نسل سوم ساعت هوشمند اپل از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌کند؛‌ به این دلیل که آوردن یک تجربه کاربری مناسب مانند آی او اس برای دستگاه‌های اندرویدی دشوار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*