پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام با ویدیو یا عکس ممکن شد

از حالا می‌توانید برای پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام از عکس و یا ویدیو استفاده کنید. این قابلیت تازه اینستاگرام با دریافت آپدیت جدید در دسترس قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی مبتنی بر فایل‌های چندرسانه‌ای تحت مالکیت فیس بوک تصمیم دارد هر هفته یک قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. بعد از فراهم شدن امکان پاسخ به استوری با یک استوری دیگر، این بار قابلیت پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام به وسیله عکس و یا ویدیو در دسترس قرار گرفته است.

با دریافت آپدیت جدید اینستاگرام (نسخه 10.34 برنامه)، که از چند روز پیش در گوگل پلی استور و اپل استور بارگذاری شده، می‌توانید به هر پستی اعم از متن، ویدیو و یا عکس که در دایرکت برایتان ارسال شده به وسیله یک فایل چند رسانه‌ای دیگر پاسخ دهید.

پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام

از این پس می‌توان برای پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام از فایل چند رسانه‌ای استفاده کرد

یکی دیگر از ویژگی‌های این قابلیت جدید، قرار گرفتن یک استیکر به صورت خودکار در پاسخی است که در حال ارسال آن هستید. این استیکر با چیزی که به آن پاسخ می‌دهید مرتبط خواهد بود. کاربر همچنین می‌تواند به منظور پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده و استیکر را به دلخواه خود تغییر دهد. کافی است بعد از ظاهر شدن استیکر بر روی آن ضربه بزنید. در ادامه می‌توان ابعاد شکل را تغییر داده و افکت‌هایی را بر روی آن اعمال کرد و یا حتی بر روی آن نقاشی کشید. در انتها باید بعد از نگه داشتن انگشت بر روی استیکر، آن را جابه‌جا کرد و بر روی محلی مناسب بر روی عکس اصلی قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*