بهترين گجت هاي كنترلي اندرويد و آيفون سال 2012

مجله T3 ليست بهترين وسايل بازي و سرگرمي كنترلي سال 2012 را با توضيحات مختصري معرفي كرد توسط اين ابزار ها قادر خواهيد بود به كمك تلفن هاي هوشمند اندرويدي يا ios خود اين وسايل را هدايت كرده و از آن براي سرگرمي و يا حتي آموزش و ياد گيري بيشتر استفاده كنيد . در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد.

1 – Rover 2.0 Spy Tank

این تانک جاسوسی مریخ نورد توانایی فیلم برداری با لنز تعبیه شده در جلوی تانک را داراست که با استفاده از شتاب سنج گوشی های هوشمند خود, میتوانید آن را به حرکت در بیاورید. همچنین میتوانید در شب بصورت پنهانی توسط مادون قرمز برای ماموریت هایی که در تاریکی است از آن استفاده کنید. این دستگاه تا ۲۰۰ فوت ,بیسیم, قابل کنترل است.

سیستم عامل: iOS and Android و قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار

2 – Aquabotix Hydroview Sport

شما با یک شیرجه درون دریا یا دریاچه ها چقدر میتوانید پایین بروید و چقدر میتوانید نفس بکشید یا با خود یک کپسول هوا ببرید؟ با کمک این دستگاه , میتوانید تا اعماق ۱۵۰ فوتی زیر ابهای نیلگون دریا بروید که با یک چراغ LED تعبیه شده در دستگاه و همچنین یک دوربین می توانید عکس های HD از مناظر زیر اب گرفته و لحظاتی بیادماندنی را برای خود و دیگران به یادگار بگذارید. این دستگاه را میتوانید با iPad, iPhone خود هدایت کرده و تصاویر ضبط شده توسط ان لذت ببرید. این دستگاه ۳ ساعت با یک شارز دوام می آورد.

سیستم عامل: iOS  و قیمت ۲،۵۲۹٫۰۰ دلار

۳ –  Griffin Helo TC

این هلیکوپتر پرواز مجهز به یک شتاب سنج داخلی و پشتیبانی از دستگاه های iOS از جمله آیفون و iPad است و دارای ۵ LED فوق العاده درخشان در جلوی آن می باشد و قادر به ضبط زمانهای که در حال پرواز است نیز میباشد پس شما با تماشای این تصاویر قادر خواهید بود که هلیکوپتر خود را از برخورد با موانعی همچون درخت جلوگیری کنید.

سیستم عامل: iOS  و قیمت ۳۴٫۹۹ دلار

۴ –  iKon RC iBuggy

نه تنها توسط گوشی های هوشمند اپل قابل کنترل است بلکه با فن آوری تراشه های شرکت Cupertino صاحبان آی فون و آیپد نیز توانایی کنترل چهار چرخ این دستگاه را دارند و میتوانند برای خود گشت و گذار خوب و یا مسابقاتی با دوستان خود برگذار کنند.

سیستم عامل: iOS و قیمت ۸۰ دلار

۵ –  Parrot AR Drone 2

نسخه ۲ هلیکوپتر بدون سرنشین طوطی, سریع تر، قوی تر و سرگرم کننده تر از همیشه است. این هلیکوپتر چهار پروانه در حال گردش همزمان دارد و با یک دوربین جلو  ۷۲۰P که می تواند فیلم های HD  را به iOS و یا دستگاه اندروید خود ارسال کند است که میتواند صحناتی که شما یا دوستان و یا حتی بچه های شما دوست دارید از مناظری از بالا نگاه کنید را فراهم میکند.

سیستم عامل: iOS and Android و قیمت ۲۴۰ دلار

۶ –  Sphero

شاید شما هم بازی کنترل توپ را درون گوشی هوشمند خود بازی کرده اید همان بازی که باید نگذارید توپ تحت کنترل شما از مسیر خود خارج شده و به بیرون نیافتد. شما اکنون توسط  Sphero میتوانید این بازی را در منزل یا بیرون از خانه انجام دهید یا حتی میتوانید با حیوانات خود توسط این دستگاه بازی کنید این دستگاه توسط  بلوتوث و با شتاب سنج گوشی شما و یا افزوده مبتنی بر واقعیت میتوانید ان را کنترل کنید.

سیستم عامل: iOS and Android و قیمت ۹۹ دلار


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*