اسم رمز هواوی میت 10

اسم رمز هواوی میت 10 مشخص شد؛ چند قدم نزدیکتر به سوی پرچمدار چینی

اسم رمز هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) توسط ایوان بلاس مشخص شد. این موضوع نشان می‌دهد بیش از پیش به زمان رویداد معرفی پرچمدار هواوی نزدیک شده‌ایم.

هواوی چند روز قبل با انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10 زمان معرفی این گوشی را رسما اعلام کرد. در این تیزر با سیر صعودی پرچمداران این گوشی‌ساز چینی مواجه هستیم که مهمترین مشخصه مشترک در بین تمامی آن‌ها، داشتن دوربین دوگانه است.

در این لیست، دوربین دوگانه هواوی ابتدا بر روی پی 9 دیده می‌شود. سپس شاهد وجود آن بر روی میت 9 و پی 10 هستیم. این تیزر نشان می‌دهد دوربین دوگانه بر روی جدیدترین پرچمدار سری Mate هواوی نیز وجود خواهد داشت.

اسم رمز هواوی میت 10

البته در آخرین گوشی موبایل، هیچ نامی برده نشده و تنها شاهد تگ beyondthegalaxy# هستیم. بعد از ال جی اکنون نوبت به هواوی رسیده تا به طور غیر مستقیم سامسونگ را به سخره بگیرد. ال جی در یکی از تیزرهای ویدیویی اخیر وی 30، بعد از شکاندن یک مداد از وسط، حرف V را با آن درست کرد که به طور مستقیم قلم گلکسی نوت 8 را نشانه می‌رود! اکنون نیز هواوی با قرار دادت تگ beyondthegalaxy# به معنای آن‌سوی کهکشان (گلکسی)، رقابت خود با این غول کره‌ای را نشان می‌دهد.

بدون هیچ شکی آخرین دستگاه این لیست نمایش‌دهنده هواوی میت 10 است که در بالای آن تاریخ شانزده اکتبر (بیست و چهارم مهر) به چشم می‌‌خورد. بر اساس شایعات پیشین، هواوی میت 10 را در تاریخ دهم اکتبر (هجدهم مهر) معرفی خواهد کرد. با توجه به تیزر جدید می‌توان انتطار داشت این گوشی موبایل شش روز بعد از رونمایی روانه بازار خواهد شد.

اسم رمز هواوی میت 10 جدیدترین مشخصه‌ لو رفته آن است. ایوان بلاس که پیش از رونمایی گلکسی نوت 8 اطلاعات بسیار دقیقی از آن در اختیار ما قرار داده بود، بعد از معرفی رسمی آن به سراغ پرچمداران آتی بازار موبایل رفته است. به عقیده وی، اسم رمز هواوی میت 10 مارسل خواهد بود که البته هنوز مشخص نیست هواوی آن را بر چه اساسی انتخاب کرده است.

اسم رمز هواوی میت 10

منظور از انتخاب مارسل برای اسم رمز هواوی میت 10 هنوز مشخص نیست

پرچمدار جدید هواوی از جدیدترین تراشه موبایل ساخت دست همین شرکت یعنی کایرین 970 قدرت خواهد گرفت. این تراشه 10 نانومتری بوده و هواوی میت 10 را از لحاظ قدرت پردازشی چند پله بالاتر از سایر رقبا قرار می‌دهد. چیپست کایرین 970 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای است. چهار هسته آن Cortex-A73 با سرعت 2.8 گیگاهرتز بوده و مسئولیت پردازش اعمال پیچیده و سنگین بر دوش آن‌ها است. حین انجام کارهای عادی، چهار هسته Cortex-A53 پردازش دستورات را بر عهده می‌گیرند.

نمایشگر این محصول 6.1 اینچی بوده و رزولوشن آن 1080 در 2160 پیکسل در نظر گرفته شده است. راهکار هواوی برای پیاده‌سازی دوربین دوگانه دستگاه در مقایسه با قبل متفاوت نبوده و شاهد قرار گرفتن یک سنسور عادی در کنار یک سنسور سیاه و سفید خواهیم بود. انتظار می‌رود رزولوشن هر دو سنسور 12 مگاپیکسل باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هنوز چیزی وارد بازار نشده که بگیم کدومش خوبه ولی اینم بگم هواوی هیچ از گلکسی کم نداره چون ارزون به مزاق یه عده خوش نمی یاد اونایی که از هواوی بد گویی می کنن تا حالا از هواوی استفاده کردند مطمئنم نه چون استفاده می کردند هیچ وقت گزاف نمیگفتند درضم گلکسی درنوت آنقدر گند زده که هرکس بخره با دلهره می خره

  2. چهار هسته آن Cortex-A73 با سرعت 2.8 گیگاهرتز بوده و مسئولیت پردازش اعمال پیچیده و سنگین بر دوش آن‌ها است. حین انجام کارهای عادی، چهار هسته Cortex-A53 پردازش دستورات را بر عهده می‌گیرند.
    عاشقش شدم هنوز نیومده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. میت 10پادشاس
    هوآوی نسخه سامسونگ متقلب و اپل رو پیچونده
    قطعا از همه پرچمدارا خیلی سرتر و بالاتره با اختلاف زیاد
    دمش گرررررررم

  4. میت۱۰وارد بازار بشه قطعا پرچمدار سال میشه از همه لحاظ

  5. بنجل ساز چینی چیه که بخواد برای سامسونگ خط و نشون بکشه…ال جی هم که شکر خدا تا الان نتونسته 1 میلیون از یک پرجمدارشو بفروشه و هر چی میخواد بگه

    • تویی که میگی بنجل پس نیا اینجا نظر بده نظرتو واسه خودت نگهدار آخه چی سامسونگو اپل واسه هواوی شاخ بشن اخه سامسونگ بره به نوتش برسه که واسه دوربینش اونهمه قیمتو برده بالا ولی مفت نمی عرضه.
      huawei???

      • نمیخواد طرفداری اون بنجل چینی رو بکنی شرکت هایی مثل الجی و هواوی هر کدوم به نوت طعنه زدن چون توانایی رقابت با سامسونگ رو ندارن. همون قلم سامی صدتا هووای میرزه . رم بیشتر قلم کاربردی بهترین صفحه نمایش محصولاتی با کیفیت اینا چیزایی که سامی برتری داره نوت رو پادشاه فبلت ها میدونن نه هواوی . به نقل از بزرگان سری نوت گوشی از نسل اینده پس اینقدر خودتون رو به سامی نچسبونین تا اینجا کهنه الجی نه اچ تی سی نه نوکیا نه سونی نتونستن برتری داشته باشن فقط اپل و هواوی موندن شاید اپل رقیب سرسختی باشه .

        • سلام به تو ای سامی هنگی
          می خوام باز امسال نوت ۸ دنیا رو بترکونه نه مثل نوت ۷ ??????
          سلام به توای پادشاه فبلت ها با اسا ی جادوییت نه ببخشید قلم جادویی به دیگران رحم کن???????
          به رقیب سرسخت سامیییییییییی سیب گندیده یهنی اپل سلام گرم هواوی? بازان را برسان
          ای بزرگوار ?
          ای سام سرویس⁦?
          ای شاه عالم?
          ای اجوبه?
          ای بمب هسته ای ?
          سلام به تو سلام به سامی سلام اپ ووووو…. نامه تمام ختم کلام??
          باضمانت سام سرویس???