تلویزیون های QLED سامسونگ

ورود به عصر جدید سرگرمی‌های خانگی با تلویزیون های QLED سامسونگ

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ در اوایل امسال رونمایی شد تا عصری نوین را در عرصه سرگرمی‌های خانگی آغاز کند. در ادامه با این تلویزیون‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس ابتدای امسال سری جدید تلویزیون‌های QLED خود را با نام Q7، Q8 و Q9 در مراسمی ویژه در شهر لاس وگاس رونمایی کرد.

مدیر بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

سال 2017 شاهد تغییری بزرگ در صنعت نمایشگر، یعنی آغاز عصر QLED خواهیم بود. تلویزیون های QLED سامسونگ واقعی‌ترین تصاویر را روی صفحه خود به نمایش خواهند گذاشت. در این سری ما توانسته‌ایم مشکلات معمول کاربران و مسایل مربوط به تجربه دیداری آن‌ها را با ارائه بازتعریفی از ارزش بنیادین تلویزیون، حل کنیم.

بهترین کیفیت تصویر تاریخ در تلویزیون های سامسونگ

از آنجا که کیفیت تصویر از اولویت‌های مهم کاربران در سراسر جهان است (به ویژه با توجه به آنکه میانگین اندازه تلویزیون‌ها رو به افزایش است) تلویزیون های QLED سامسونگ سری 2017 را می‌توان قدم رو به جلوی دیگری دانست.

تلویزیون های QLED سامسونگ

عملکرد این سری از تلویزیون های سامسونگ در حوزه رنگ بهبود قابل توجهی داشته و می‌توانند فضای رنگ DCI-P3 را به صورت دقیق نمایش دهند. به عبارت دیگر تلویزیون های سامسونگ برای اولین بار در جهان می‌توانند 100 درصد حجم رنگ را نمایش دهند. یعنی می‌توانند همه رنگ‌ها را در هر سطحی از روشنایی به نمایش بگذارند. این تلویزیون‌ها حتی در بالاترین سطح روشنایی، بین 1500 تا 2000 نیت نیز کوچک‌ترین جزئیات رنگ را به صورت واضح نمایش می‌دهند.

دلیل این پیشرفت استفاده از یک ماده جدید کوانتوم دات در تلویزیون های سامسونگ است که می‌تواند رنگ مشکی را با عمق بالا و جزئیات دقیق، بدون توجه به میزان روشنایی محل تصویربرداری یا روشن و تاریک بودن محل تماشا، نمایش دهند.

رفع مشکلات معمول کاربران در مدل 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ

شرکت سامسونگ در مراسم رونمایی از این تلویزیون‌ها همچنین از حل برخی از معمول‌ترین مشکلات کاربران خبر داد. معاون ارشد مدیر بخش بازاریابی محصولات الکترونیکی سامسونگ می‌گوید:

ما در تلویزیون های QLED خود مشکلاتی را حل کرده‌ایم که همه و هر خانه‌ای با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند. مثل گره خوردن کابل‌ها، فاصله زیاد تلویزیون از دیوار در حالت نصب دیواری و دشواری کنترل نمودن دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون. ما در سری 2017 محصولاتمان نشان داده‌ایم که تمرکز بیننده باید روی برنامه در حال نمایش باشد نه روی بهم‌ریختگی‌های اطراف تلویزیون.

تلویزیون های QLED سامسونگ

پیشرفت‌ها در حوزه طراحی و کاربری تلویزیون های QLED سامسونگ شامل یک «کابل اتصال نامریی» می‌شود که همه دستگاه‌های جانبی از طریق همان یک کابل که ضخامتی کمتر از 2 میلی‌متر دارد به تلویزیون وصل خواهند شد. به علاوه «نصب دیواری بدون فاصله» نیز امکان اتصال سریع و آسان تلویزیون را روی دیوار فراهم می‌کند. به طوری که می‌توان تلویزیون را همچون یک قاب عکس یا ساعت دیواری مماس بر دیوار نصب کرد.

تلویزیون های QLED سال 2017 سامسونگ به زودی در ماه آینده در ایران نیز رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*