کنفرانس سونی در IFA 2017

چگونه کنفرانس سونی در IFA 2017 را به صورت زنده تماشا کنیم؟

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که دیگر کنفرانس‌های مربوط به نمایشگاه ایفا برلین آغاز شده است. خبر خوب برای طرفداران سونی این است که می‌توانند به صورت زنده کنفرانس سونی در IFA 2017 را مشاهده کنند. در این مقاله چگونگی این کار را توضیح خواهیم داد.

یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکتریکی جهان، ایفا برلین از چند روز دیگر میزبان ده‌ها کمپانی مختلف از سراسر جهان است، اما برخی شرکت‌های بزرگ از همین امروز میزبان رویدادهای خبری هستند و از محصولات جدید خود پرده برداری می‌کنند. سونی نیز یکی از این شرکت‌ها است که قصد دارد پیش از بازگشایی درب‌های IFA از محصولات جدیدش رونمایی کرده و سپس با آن‌ها در غرفه‌ی خود میزبان بازدیدکنندگان باشد.

فردا کنفرانس سونی در IFA 2017 برگزار خواهد شد و هر کسی قادر است به صورت زنده کل مراسم را از طریق اینترنت مشاهده کند. به طور دقیق‌تر این رویداد در روز پنجشنبه و در ساعت 15:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. گجت نیوز نیز طبق روال هر سال خود، در کمترین زمان ممکن تمامی اخبار، حواشی و محصولات رونمایی شده در رویداد این غول ژاپنی را تحت پوشش خبری خود قرار خواهد داد.

کنفرانس سونی در IFA 2017 چگونه برگزار خواهد شد؟

ما انتظار داریم در کنفرانس سونی در IFA 2017 با دو دیوایس جدید این برند ملاقات کنیم: پرچمدار، اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) و مدل کوچک آن یعنی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Sony Xperia XZ1 Compact) نام این دو دیوایس هستند. البته شایعات از احتمال معرفی مدل سومی نیز سخن می‌گویند، اما ما تا به امروز هیچ چیزی در مورد آن نشنیده‌ایم و نمی‌توانیم حدسی بزنیم. با این حال هر کسی دیگر می‌داند که سونی پرچمداران خود را هر ساله در ایفا رونمایی می‌کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که کنفرانس سونی در IFA 2017 تنها به معرفی گوشی های هوشمند خلاصه نمی‌شود،‌ بلکه آن‌ها از محصولات غیرموبایلی خود نیز رسما پرده برداری خواهند کرد. شاید عمده‌ترین این محصولات، تجهیزات صوتی باشند اما قطعا دسته‌های دیگری از محصولات را نیز می‌توان انتظار داشت.

هرچند گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به این رویداد را برای شما کاربر محترم پوشش خبری کاملی خواهد داد تا از هیچ چیزی بی‌اطلاع نمانید، اما اگر علاقه‌مند به تماشای زنده‌ی این کنفرانس هستید می‌توانید به سایت سونی در آدرس زیر رفته و از تماشای آن در ساعت 15:30 دقیقه فردا بعد از ظهر پنجشنبه 9 شهریور ماه لذت ببرید.

لینک تماشای زنده کنفرانس سونی در ایفا 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*