ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت با قابلیت‌های ویژه رونمایی شد

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت (Samsung Gear Sport) در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد. در ادامه به بررسی قابلیت‌های ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌پردازیم.

ساعت گیر اسپورت با در پیش گرفتن راه گیر S3، با ظاهر ساعت‌های کلاسیک اما قابلیت‌های مدرنی که کاربران در انتظار آنها هستند، تولید شده است.

به عنوان یک ردیاب ورزشی، سامسونگ گیر اسپورت با مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، به واسطه اپلیکیشن از پیش نصب شده “Speedo On” اطلاعات دقیقی از شنا و فعالیت‌های مرتبط با آن را ثبت و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، سامسونگ در همکاری با “Under Armour”، عضویت 12 ماهه این شرکت با دسترسی کامل به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ های مختلفی همچون MapMyRun ،MyFitnessPal ،UA Record و Endomondo به منظور بررسی عملکرد شناگران را به خریداران اعطا می‌کند.

همچنین، این ساعت جدید شامل سنسور جدید کنترل مداوم ضربان قلب، تشخیص فعالیت خودکار و همین‌طور اهداف و اخطارهای قابل شخصی‌سازی به منظور اطمینان از دنبال کردن برنامه ورزشی نیز می‌شود. همانند دیگر محصولات سری Gear S، تمامی این قابلیت‌ها از طریق پلتفرم اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن که برخی افراد آن را ساده‌تر از اندروید ویر می‌دانند، در خدمت کاربران خواهند بود.

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

در رابطه با سخت افزار، ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت با یک صفحه نمایش دایره‌ای 1.2 اینچی آمولد با وضوح 360×360، پوشش محافظ گوریلا گلس 3 و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن توسعه پیدا کرده است. حاشیه نازک دور ساعت، کمی بالاتر از صفحه و روی بیسی مستطیلی‌شکل قرار گرفته که در نتیجه آن، ظاهر گجت جدید سامسونگ همانند دیگر محصولات مخصوص شنا، کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

با ضخامت 11.6 میلی‌متر، گیر اسپورت را می‌توان باریک‌تر از گیر اس 3 در نظر گرفت. این ساعت در حالتی که بند آن جدا شده باشد، 50 گرم وزن داشته و با بندهای 20 میلی‌متری استاندارد نیز سازگاری کامل دارد. گیر اسپورت از بعد سخت افزاری با مجهز شدن به پردازنده‌ای دو هسته‌ای، 4 گیگابایت حافظه داخلی، 768 مگابایت رم، بلوتوث 4.2 و برچسب NFC به منظور پشتیبانی از سیستم پرداخت سامسونگ پی، واقعا به‌روز است. به این موارد، جی پی اس و فشارسنج را نیز اضافه کنید تا ما با محصولی کامل رو به رو باشیم.

قضاوت در رابطه با عملکرد باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی این گجت کمی زود است. با این حال سامسونگ مدعی شده کاربران با یک بار شارژ ساعت هوشمند گیر اسپورت، تا 4 روز می‌توانند از آن استفاده کنند. این زمان در صورت استفاده مداوم از GPS، به حداکثر 14 ساعت کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط، چنین اعدادی باز هم برای دستگاهی با این ابعاد بسیار چشم‌گیر هستند.

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

اگر تنها از بعد قابلیت‌های ورزشی و تناسب اندام به ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت نگاه کنیم، می‌توان گفت سازندگان به واسطه مجموعه اپلیکیشن های “Under Armour” و اضافه کردن قابلیت‌های ردیابی شنا، تلاش کرده‌اند تا وسیله‌ای جدید خود را مناسب نیاز ورزشکاران جلوه دهند. ولی این ساعت از نظر کلی، هنوز هم یک محصول ارزشمند و جذاب برای ما خواهد بود.

به عقیده ما، طراحی ساعت جدید سامسونگ واقعا جذاب است. بار دیگر، حاشیه چرخشی دور ساعت بخشی از رابط کاربری دستگاه بوده و بند سیلیکونی انعطاف‌پذیر آن، پوشیدن این ساعت را آسان می‌کند. به واسطه نمایشگر آمولد نیز احتمالا مشکلی در استفاده از آن در محیط‌های پرنور وجود نخواهد داشت. شاید این طراحی بتواند در روند دور شدن از ساعت‌های بزرگ و بعضا زشت برخی شرکت‌های مشهور، تاثیرگذار باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت با بندهای مشکی یا آبی با امکان خرید بندهای دیگر با رنگ‌بندی متنوع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، این گجت زیبا با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز سازگاری کامل دارد. متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی ساعت هوشمند سامسونگ مشخص نشده است.

تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

نگاه نزدیک به گیر اسپورت و دستبند گیر فیت 2

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید
    لطفا با ال جی واچ اسپرت مقاسیه کنید
    ممنون