زمان عرضه و قیمت ال جی وی 30

زمان عرضه و قیمت ال جی وی 30 ؛ با وجود عدم اعلام ال جی ما حدس می‌زنیم

ساعاتی پیش LG V30 جدیدترین پرچمدار ال جی در نمایشگاه ایفا برلین معرفی شد اما زمان عرضه و قیمت ال جی وی 30 اعلام نشد. ما حدس‌هایی را در این مورد زده‌ایم که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

ال جی امروز میزبان یک رویداد خبری در نمایشگاه IFA 2017 بود و در خلال آن از پرچمدار جدید پلتفرم اندروید، گوشی ال جی وی 30 پرده برداری کرد. ال جی وی 30 محصولی بسیار جذاب و شیک ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز است. یک نمایشگر 6 اینچی OLED، دوربین دوگانه قدرتمند و سخت افزاری رده بالا نیز دیگر اجزای این گوشی را تشکیل می‌دهند. اما این پکیج قدرتمند چه هزینه‌ای را می‌طلبد و چه زمانی طرفداران ال جی می‌توانند اقدام به خریداری V30 کنند؟

هرچند ال جی از پرچمدار جدید خود پرده برداری کرد، اما در مراسم رونمایی هیچ صحبتی از زمان عرضه و قیمت ال جی وی 30 به زبان نیاورد تا همچنان به یک راز تبدیل شود.

 

اما حدس ما از این دو چیست؟

 

با نگاهی به تاریخچه‌ی عرضه محصولات سری V‌ ال جی، به خصوص نسل پیشین وی 30 (گوشی ال جی وی 20) ما می‌توانیم حدس‌هایی را بزنیم و به پاسخ نهایی نزدیک شویم. یادمان نرود ال جی به دنبال بازگشت دوباره به جدول پرفروش‌ترین‌های بازار است و نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند.

زمان عرضه ال جی وی 30

وقتی به گذشته می‌نگریم، یک نکته بسیار واضح است: ال جی خیلی زود گوشی خود را معرفی می‌کند، اما عرضه آن را از چند هفته بعد آغاز می‌کند. گوشی V30 امروز 31 آگوست (9 شهریور) معرفی شد، بنابراین انتظار می‌رود فروش آن نیز از ماه اکتبر (اواسط تا اواخر مهر ماه) آغاز شود. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم پیش‌فروش این گوشی نیز از اواسط مهر ماه آغاز شود.

سال گذشته، ال جی وی 20 در 6 سپتامبر (16 شهریور ماه) معرفی شد،‌ اما پیش‌فروش آن یک ماه بعد از آن آغاز شد و فروش قطعی جهانی آن نیز از آبان ماه انجام گرفت.

قیمت ال جی وی 30

قیمت ال جی وی 30 چیزی در حدود 830 دلار خواهد بود. از آنجایی که جایگاه V30 مهم‌تر از G6‌ است، بنابراین نباید تعجب کنیم که قیمت آن نیز حدود 100 دلار گران‌تر از پرچمدار سری G ال جی باشد. ال جی سال گذشته نیز گوشی وی 20 خود را با قیمت 830 دلار به فروش رساند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*