والپیپرهای ال جی وی 30

والپیپرهای ال جی وی 30 را با کیفیت بالا از اینجا دانلود کنید

ال جی ساعاتی پیش به صورت رسمی از فبلت پرچمدار اندرویدی جدید خودش رونمایی کرد. ما در این مطلب برای شما والپیپرهای ال جی وی 30 (LG V30) را آماده کرده‌ایم.

ظهر امروز بود که در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 بالاخره ال جی از گوشی جدید خودش یعنی وی 30 به صورت رسمی رونمایی کرد. با معرفی رسمی این گوشی، خیلی‌ها به دنبال دانلود والپیپرهای ال جی وی 30 هستند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تمام والپیپرهای این گوشی را برای شما تهیه کنیم.

گفتنی است که والپیپرهای یاد شده که 20 عدد هستند، همگی رزولوشن بالای 1440 در 2880 را دارند و بسیار زیبا به نظر می‌رسند. در ادامه می‌توانید والپیپرهای ال جی وی 30 را دانلود کنید:

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری راجع به گوشی جدید ال جی کسب کنید، حتما نگاه نزدیک به این گوشی، مقایسه آن با اچ تی سی یو 11، مشخصات فنی آن، نگاه نزدیک به دوربین قدرتمند و زیبای ال جی وی 30 و مقایسه آن با آیفون 7 پلاس را در گجت‌نیوز مطالعه کنید.

نمایشگاه ایفا 2017 تا چند روز دیگر نیز در حال برگزاری است و گجت‌نیوز امسال همانند سال‌های گذشته، پوشش جامعی را از آن ارائه خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با درود ؛ هنوز والپیپر دانلود نکرده ام . بعد از دانلود اگر لازم بدانید حتما نظرم را خواهم نوشت .