لنوو اکسپلورر

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی لنوو اکسپلورر معرفی شد + قیمت و تاریخ عرضه

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی لنوو اکسپلورر (Lenovo Explorer) به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد و شرکت لنوو، تاریخ عرضه و قیمت هدست جدید خود را اعلام کرد.

مایکروسافت در این هفته در نمایشگاه IFA 2017 از پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز (Windows Mixed Reality) رونمایی کرده و لنوو نیز جدیدترین شرکتی است که هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز خود را معرفی می‌کند. ما پیش از این شاهد هدست لنوو در نمایشگاه CES بودیم و حالا این هدست به طور رسمی با نام لنوو اکسپلورر (Lenovo Explorer) معرفی شده است.

لنوو اکسپلورر

اوایل امسال، قیمت هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی لنوو اکسپلورر ، نزدیک به 300 دلار اعلام شده بود اما حالا مشخص شده که این هدست با قیمت 349 دلار بدون کنترلرهای لمسی یا 449 دلار با کنترلرهای حرکتی عرضه خواهد شد. این کنترلرهای واقعیت ترکیبی، بخش مهمی از این تجربه هستند و بدون سنسورها کار می‌کنند.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی لنوو اکسپلورر به سادگی با هر کامپیوتر ویندوزی و بدون نیاز به هیچ سنسور بیرونی کار خواهد کرد و توانایی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی (Virtual Reality) را دارد. این دستگاه جدید با داشتن ردیاب پشت و روی 6 درجه‌ای، این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به دوربین ردیاب بیرونی،‌ به راحتی موقعیت کاربر را تشخیص دهد. همچنین کاربران می‌توانند مانند هدست Oculus Rift از کنترلر ایکس باکس وان برای بازی کردن استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید اپلیکیشن‌های آفیس مایکروسافت را با یک کیبورد و ماوس اجرا کنید.

لنوو اکسپلورر

هدست لنوو اکسپلورر از دستیار دیجیتال کورتانای مایکروسافت نیز برای کنترل‌های اضافی پشتیبانی می‌کند. همچنین این هدست شامل دو نمایشگر 1440 در 1440 برای هر یک از چشمان شما می‌شود. شرکت لنوو تصمیم دارد هدست Explorer VR را در ماه اکتبر با قیمت 349 دلار یا 449 دلار به همراه کنترلرهای حرکتی عرضه کند. بنابراین قیمت این دستگاه با هدست شرکت دل تقریبا یکسان است و به همراه کنترلرهای خود،‌ نسبت به قیمت فعلی هدست Oculus Rift گران‌تر خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا هدست های واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز می‌توانند به قیمت کمتر از 300 دلار برسند یا خیر؟

گالری عکس های هدست واقعیت ترکیبی لنوو اکسپلورر

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*