هدفون های سری Jr جی بی ال

هدفون های سری Jr جی بی ال با طراحی مخصوص کودکان رونمایی شدند

هدفون های سری Jr جی بی ال با هدف استفاده کودکان در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شدند. این هدفون ها از قابلیت JBL Safe Sound بهره می‌برند تا آسیبی به گوش فرزندانتان نرسد.

بسیاری از والدین، استفاده فرزندانشان از هدفون را نمی‌پسندند، زیرا آن می‌تواند به قدرت شنوایی آن‌ها لطمه وارد کند. شاید کودکان در دوران نوجوانی متوجه آن نشوند که گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم با حجم صدای زیاد می‌تواند تاثیرات منفی دائمی را بر روی شنوایی آن‌ها داشته باشد.

حال اگر شما هم از آن دسته والدین نگران فرزندان خود هستید، کمپانی جی بی ال محصولی را ارائه کرده است که می‌تواند نگرانی‌های شما را بکاهد. خبر خوب برای شما این است که هدفون های سری Jr جی بی ال با هدف استفاده توسط کودکان طراحی شده‌اند. کلیدی‌ترین قابلیت این هدفون‌ها که در دو نسخه‌ی سیمی و بی سیم به فروش می‌رسند، در اصل کنترل صدا و حفظ آن در مرحله‌ای است که برای فرزند شما خطرآفرین نباشد.

هدفون های سری Jr جی بی ال چگونه برای کودکان بی‌خطرند؟

به نقل از کمپانی جی بی ال، قابلیت JBL Safe Sound حداکثر صدا را بر روی 85 دسیبل نگه می‌دارد تا صدای به گوش رسیده برای گوش‌های کوچک مناسب و امن باشد. این بدان معناست که حتی اگر خود کودک بخواهد صدا را از محدوده‌ی 85 دسیبل بالاتر ببرد، بنابراین والدین می‌توانند با آرامش خاطر به استراحت خود پرداخته و از این قضیه مطمئن باشند که حتی گوش دادن طولانی مدت فرزندشان با هدفون های سری Jr جی بی ال نیز نمی‌تواند به گوش آن‌ها آسیبی برساند.

این هدفون‌ها به سبکی طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها بدون مشکل و راحت باشد و به همین خاطر از یک نوار قابل تنظیم نرم در قسمت روگوشی آن مورد استفاده قرار گرفته است. هدفون های سری Jr جی بی ال همچنین مقاوم و سرسخت هستند،‌ بنابراین والدین کمترین نگرانی را بابت خراب کردن هدفون توسط فرزندشان خواهند داشت یا حداقل می‌دانند مدت زمان زیادی نیازمند خرید یک هدفون دیگر نخواهند بود. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید این هدفون های مخصوص کودکان شده‌اید می‌توانید نسخه‌ی بی سیم آ نرا با قیمت 50 یورو و نسخه‌ی سیمی آن را با قیمت 25 یورو خریداری کنید. فروش این محصول از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*