ویدیوهای تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1

اولین ویدیوهای تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1 ، ایکس زد 1 کامپکت و ایکس زد 1 پلاس منتشر شد

سونی ویدیوهای تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ1)، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Xperia XZ1 Compact) و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس (Xperia XA1 Plus) را بعد از رونمایی آن‌ها منتشر کرد.

سونی در جریان نمایشگاه IFA 2017 سه گوشی موبایل جدید خود را معرفی کرد؛ اکسپریا ایکس زد 1 دومین پرچمدار شرکت در سال 2017 بوده و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس نیز میان‌رده‌هایی باارزش به شمار می‌‌آیند. مدل اورجینال و مدل کامپکت به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز شده‌اند که آن‌ها را چند سر و گردن از رقبا بالاتر قرار می‌دهد. همچنین مدل کامپکت اولین محصول میان‌رده‌ای است که به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز شده است.

اما برگ برنده اکسپریا ایکس زد 1 پلاس، که به صورت پیش‌فرض به اندروید 7 نوقا مجهز شده، داشتن یک باتری بزرگ در مقایسه با تمامی محصولات سونی در چند سال اخیر است. ظرفیت باتری این مدل 3 هزار و چهارصد و سی میلی‌آمپر ساعت است.

در ویدیوهای تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1 و دو گوشی موبایل دیگر که به تازگی منتشر شده‌اند، شاهد تاکید بر روی ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها همچون تصویربرداری سه بعدی، مقاومت در برابر نفوذ آب و فیلم برداری سوپر اسلوموشن هستیم. البته این قابلیت آخر در مدل پلاس وجود ندارد. اگرچه در این ویدیوها بر روی مقاومت محصولات در برابر عوامل خارجی تاکید می‌شود، اما سونی مدتی بعد از ضعف آن‌ها در برابر نفوذ آب پرده برداشت!

ویدیوی تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1

ویدیوی تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

ویدیوی تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 1 پلاس

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*