دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo

با دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo ، به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنید

دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo محصول جدید شرکت نتاتمو در نمایشگاه ایفا برلین معرفی شد. با استفاده از این دریچه، علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه‌های جاری زندگیتان را نیز کاهش خواهید داد.

در حالی که دیوایس‌هایی مانند ترموستات هوشمند نست (Nest Smart Thermostat) به شما امکان کمترل از راه دور و برنامه ریزی عملکرد ترموستات را می‌دهند، آن‌ها همچنین به شما کمک خواهند کرد تا مبلغ درج شده بر روی قبض برق منزلتان نیز کمتر از گذشته شود. زیرا آن‌ها هوشمند هستند و می‌توانند بفهمند چه زمانی شما به آن‌ها نیاز ندارید و در مقایسه با ترموستات‌های قدیمی‌تر، دیگر نیازی نیست که شما آن‌ها را به صورت دستی خاموش یا روشن کنید.

حال به نظر می‌رسد سازندگان Netatmo نیز چنین منطقی را در ساخت درچه رادیاتور در پیش گرفته‌اند و درست همانند رادیوتارهای هوشمند، به دنبال آن هستند تا علاوه بر ذخیره هرچه بیشتر انرژی، از دردسرهای معمول نیز خلاصی پیدا کنید. به نقل از کمپانی نتاتمو، آن‌ها انتظار دارند که استفاده از دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo باعث به طور متوسط میزان مصرف انرژی تا 37 درصد کاهش پیدا کند.

دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo مناسب رادیاتورهای آب گرم است و می‌تواند بر اساس هر اتاقی آن را به صورت مناسبی کنترل کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند به صورت جداگانه رادیات هر اتاق را تنظیم کنند و پس از آن، همه چیز را به نتاتمو بسپارند تا متناسب با دمای مورد نیاز شما، دمای رادیات را کم یا زیاد کند. اپلیکیشن اختصاصی آن نیز به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های زمانی را برای عملکرد آن مشخص کنند، به طور مثال روشن کردن و تنظیم آن به یک درجه خاص از صبح و سپس خاموش کردن آن در ساعات خاصی از روز.

عملکرد این گجت به حدی هوشمندانه است که بداند اگر پنجره‌ی اتاق شما باز بود، فورا رادیات را خاموش کند تا انرژی ذخیره شود. همچنین آن با HomeKit اپل و Google Home سازگار است و می‌توانید به وسیله یک دیوایس آی او اسی یا استفاده از دستیار گوگل (بسته به گزینه‌ای که در اختیار دارید) آن را کنترل کنید.

فروش دریچه هوشمند رادیاتور Netatmo از همین امروز با قیمت 70 پوند در بریتانیا آغاز شده است و انتظار می‌رود طی ماه‌های پیش رو شاهد ورود‌ آن به سایر بازارهای بین‌المللی باشیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*