کلید پاور گوشی آیفون X

کلید پاور گوشی آیفون X ، دستیار صوتی سیری را فعال می‌کند

بنا بر توییت گیلرمه رمبو (Guilherme Rambo)، یکی از توسعه‌دهندگان آی او اس در برزیل، سیری با نگه داشتن کلید پاور گوشی آیفون X یا “iPhone Edition” فعال می‌شود.

علاوه بر این، به دنبال عدم وجود کلید فیزیکی هوم، کاربران با گفتن عبارت “Hey Siri” قادر به فعال کردن دستیار صوتی خواهند بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط بلومبرگ، بسیاری از عملکردهای این کلید به نوار نرم افزاری منتقل می‌شوند. این موضوع شامل یک داک، نمونه چیزی که پیش‌تر کاربران آیپد در آی او اس 11 دیده بودند نیز خواهد شد.

در حال حاضر کارهای متنوعی را با کلید پاور (خواب یا هر چیز دیگری که نام خواهد گرفت) می‌توان انجام داد. فشردن این کلید باعث فعال شدن گوشی می‌شود. فشردن دوباره، دستگاه را قفل می‌کند. فشردن و نگه داشتن کلید، گوشی را خاموش خواهد کرد. با 5 بار فشردن پشت سر هم کلید، دستگاه به صورت خودکار با شماره 911 (یا نمونه آن بسته به مناطق مختلف) تماس می‌گیرد. به علاوه، قابلیتی جدید به نام “Cop Mode” به آیفون اپل اضافه شده که به واسطه آن، تا زمانی که رمز عبور وارد شود، تاچ آی دی غیر فعال خواهد شد. در نتیجه، افسران بدون اجازه قانونی یا اجازه صاحب گوشی نمی‌توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد کلید پاور گوشی آیفون X در دست نبوده و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

کلید پاور گوشی آیفون X

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. Hey Siri میگی اونوقت دستیار گوگل فعال میشه؟!