دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند

هواوی با غلبه بر اپل، به دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان تبدیل شد

بنا بر گزارش جدید شرکت تحقیقاتی “Counterpoint”، کمپانی چینی هواوی با غلبه بر اپل حالا به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان شناخته می‌شود.

به گفته کارشناسان، این روند دو ماه است که ادامه داشته و چینی‌ها طی ماه‌های ژوئن و جولای موفق به شکست اهالی کوپریتنو شده‌اند.

دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند

سامسونگ هم‌چنان به عنوان بزرگترین تولید کننده در دنیا شناخته می‌شود. به علاوه، در این گزارش به فروش بسیار خوب هواوی در ماه آگوست نیز اشاره شده است. در نتیجه، پشت سر گذاشتن اپل آنقدرها هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

علاوه بر عملکرد شرکت‌ها، Counterpoint آمار فروش گوشی های هوشمند را نیز منتشر کرده که بسیار جذاب است. بر این اساس، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جایگاه اول و دوم را در اختیار داشته و گوشی های اوپو R11 و A57 نیز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. از دیگر گوشی های مهمی که در این نمودار دیده می‌شوند نیز می‌توان به گلکسی اس 8، شیائومی ردمی نوت 4 ایکس و گلکسی اس 8 پلاس اشاره کرد.

دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند

اما چرا در این لیست نام هیچ‌کدام از گوشی های هواوی دیده نمی‌شود؟ Counterpoint این‌گونه توضیح می‌دهد:

اگرچه حالا هواوی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود، اما جالب است که هیچ‌کدام از محصولات آنها جزو 10 گوشی پرفروش برتر نبوده‌ند.

این موضوع در نتیجه تعدد گوشی های هواوی و عدم وجود یک قهرمان واقعی است. اگرچه محصولات مختلف به هواوی اجازه رقابت در تمام زمینه‌ها و کلاس‌ها را می‌دهند، اما تاثیر چندانی بر شناخته شدن برند ندارند؛ چیزی که هواوی با تجربه فروش بیشتر واقعا به آن نیاز دارد.

تصور می‌کنید گوشی میت 10 می‌تواند نقش قهرمان آینده شرکت هواوی را ایفا کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بی نظیره -2 سال پیش یه خبر کار کرده بودین که خود مدیرای شرکت هواوی با قدرت گفته بودن میخوان به بزرگترین تولید کننده اسمارت فوت و ابر قدرت دنیای گوشی تبدیل بشن که دارن میشن دمشون گرم
    امیدوارم با میت 10 هم بترکونن و و بهترین گوشی سال 2017 رو بزنن